doğum günü...

Ynt: doğum günü...

03/12/2011 07:53:00

Bende selen gibi düşünüyorum.Sanırım bizde eşim ben ve oğlum kutlayacağız ilk doğum gününü.Malum ailem ve akrabalar Konya'da.Belkide görüştüğümüz birkaç aileyide davet edebilirim.Birde rahatsızlığımdan dolayı benim fazla yorulmamam gerekiyor.Eşim ben yorulurum diye yalnız kutlayalım diyor.Kararsızım hala:S

Ynt: doğum günü...

03/12/2011 08:23:00

valla sizi o kadar ii anlıyorum ki.. önce kimsem yok burda aile arası yapalım dedim. babanne kalktı amasyadan geldi iş büyüdü. yine 20 kişilik evde kutlama oldu. oda benim evde değilde ablamızın evinde
sonra iş arkadaşlarım okulda da yapalım dedi. hadi çocuklarla eğlensin dedik. 30 -40 kişilk bi kutlaimada orda oldu. öldümm ama güzeldi.. bence ilk yaş değerli  ilk içinizde ukte kalmasın eğer bi kutlama yapacaksanız yapınnn.. http://www.partipaketi.com/default.asp?process=showproducts&action=lists&job=events&value=subcatID&ID=61 burdan alabilirsinizz

Ynt: doğum günü...

03/12/2011 10:14:00

taşova canım ben samsunluyum ama :) planlar süperrr ya

Ynt: doğum günü...

03/12/2011 11:40:00

özge çok güzel herşey bitmiş sizin ne güzel ama en yakın sizin doğumgünü sanırım:) nereyi kiraladınız ve ücret ne kadar? fikir açısından paylaşabilir misin? tşk

Ynt: doğum günü...

03/12/2011 13:10:00

süpermişşş yaaaa böle parti yapılmaz mı amaa

Ynt: doğum günü...

03/12/2011 21:18:00

evde kutlayacak olup benim gibi süsünü püsünü ben yapayım diyorsanız bakınız:

www.yapyapistir.com
http://cakeslikesaparty.wordpress.com/
http://biranneninbulduklari.blogspot.com/

Ynt: doğum günü...

03/15/2011 14:31:00

Kızlar ankarada kurabiye kalıbı satan yerleri biliyormusunuz? 1 şeklinde kurabiye yapmak istiyorum

Ynt: doğum günü...

03/15/2011 17:31:00

benim bir arkadaşım  butik şeklinde yapıyor .çok çok güzel oluyor .dilersen numara verebilirim .pelin

Ynt: doğum günü...

03/15/2011 21:01:00

özge çok iyiymiş :) hala ve amca da sağolsunlar ne güzel :) size de keyifli bir doğumgünü geçirmek kalıyor inşalla çok güzel ,eğlenceli geçer kuzey de sıkılmadan oynar coşar :)

zeyno55 netten sipariş verebilirsin pastacılık malzemeleri satan siteler var + ankarada gimat da var pastacılık dünyası diye bir mağaza,oradan bulabilirsin.

bizde hala hiçbir hazırlık yok,bu hafta başlayacaktım araştırmaya falan ama hastalıktan şuan bakamadım hiçbirşeye...diğer anneler neler yapıyor? mesela pastası nasıl olacak? ne giydireceksiniz,(kızlara tütü falan) ?

Ynt: doğum günü...

03/15/2011 21:14:00

melissa bende fotoğraf çekimini çok önemsiyorum çünkü geriye çok güzel bir hatıra kalıyor...
smokin giyecek demek ayy yerim ne tatlı olucak kim bilir ... pastasını da çok güzel düşünmüşsünüz çok anlamlı...
bende netleştirsem artık bazı şeyleri içim rahat edecek...


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 nisan ayı anneleri ve bebekleri ....buyrun sohbete....

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...