bunaldım :(

<1234>
02/18/2012 14:24:00

aslında yaşadıklarımız yeni olaylar değil..uzun zamandır bu sıkıntıları yaşıyoruz..uzaktan bakıldıgında çok basit şeylermiş gibi geliyor ama artık katlanılacak gibi değil.. 21 yaşındayım ve 4 aylık bi kızım var.. yaklaşık 2 yıldır evliyim ama bu 2 yıllık evlılık boyunca 2 gun gun yuzu goremedım..sorun eşimin çalışmayan bir adam olması..yanlış anlamayın sorun işsizlik falan değil.başlarda böyle değildi yada ben farkedemedim..önceleri ikimizde çalıştıgımız için rahat rahat geçinip borçlarımzı ödeyebiliyorduk.daha sonra aramıza bebegımızın katılması yaklasınca esım calısmamı ıstemedı ve ben ısten ayrılmak zorunda kaldım..aradan 1 ay gectı ve esımde ısten ayrıldı..doguma sadece 2 ay kalmıştı tutturdu kendı ısımızı kuralım dıye..kendısınının tum bankakalardan lekesı oldugu ıcın annecım kredı cekıp verdı bıze..sırf bebegımız olucak dıye..basta hersey cok guzeldı mevsım yazdı işler acıktı..tam kendımızı toparladık derken işler bozuldı kiralar birikti alacaklılar kapıya gelmeye basladı..eşim tutturdu dukkanı acmıcam dıye..oylede yaptı 2 aydır 1 gün dahi o dükkan acılmadı..işin kötüsü kiramızı faturalarımızı ödeyemedıgımız yetmıyomus gıbı annemlre odememız gereken taksıdı gecırdık haklı olarak onlarda kıyametı kopardılar..zaten 800 tl maasla gecınıyorlar evlerı kıra..250tl taksıdı odeyemeyınce onlarında duzenı bozuldu..aramız acılldı ve su an bnmle gorusmek ıstemıyorlar..işin kötüsüde eşim hiç çaba sarfetmıyor..tartıstıgımızda bırakın benı kızımın yuzunede bakmıyor..su an saat 16,14 ve kendısı hala uyuyor.. ben bunları soyleyınce suclu oluyorum sen karısma otur cocuguna bak dıyor:( ama bu sartlarda ben cocuguma mama bıle alamıyorum:(mama alınacak dedıgımde emzırseydın cocugunu dıyor sankı bn kendı ıstegımle emzırmemısım gıbı..dogdugundan berı kendım cıkıp bır pijama bıle alamadım bebegıme..su an gıydırdıklerımde Allah bınkez razı olsun buradakı annelerden..1 aydır 1 küçük tüp kullanıyoruz ve hala bıtmedı bunun adı tasarruf degıl yokluk..yemek bile yapamıyorum..evde olanla yaptıgım yemegede bunumu yıcez cevabını alıyorum..inanın bunlar yasadıklarımın yarısı..bunları anlatıcak kmsem yok annem bıle para yuzuden yuz cevırdı bana:( defalarca ayrılmak ıstedım ama sırf annemlerı dusundugum ıcın sustum cunku ayrılırsak borcunu hıc bı sekılde odemeyecek bılıyorum..zaten artık donucek bı ana evımde yok..işte böyle daha fazla yazıcak gucum kalmadı..dua atmekten sabretmekten baska çaremde kalmadı..lütfen sizde kızım için dua edın..

Ynt: bunaldım :(

02/18/2012 14:31:00

cnm bnm Allah yardimcin olsun.ins atlatirsiniz bir an once elimden gelen bisry varsa yapmaya hazirim. nerde oturuyorsun? Bebegin icin guclu ol.. Malesef annelerin herzamn guclu olmaya mecburuz.bulunur bi yolu mrk etme

Ynt: bunaldım :(

02/18/2012 14:41:00

eşn çalışmıyorsa kendin çalış.bebegi annen baksın.

Ynt: bunaldım :(

02/18/2012 14:54:00

allah sabır versin... bol bol dua edın ve mucızelere ınanın... sız calısın... o adamdan da kurtulun bence....

Ynt: bunaldım :(

02/18/2012 14:57:00

annem yanımızda değil maalesf biz çanakkaledeyiz o bursada..zaten benımle gorusmek ıstemıyor..sırf taksıdını gecıktırdıgımız ıcın..oda anlamıyor benı bebegımı bırakıcak kmsem olsa 1 dakıka durmayıp calısıcam ama yok maalesef.. ayrılmayı bende istiyorum cunku bu sartlarda bır arada kalmamız cok zor gıdıcek kapım bıle kalmadı annem dusman oldu bana:(

Ynt: bunaldım :(

02/18/2012 15:08:00

tesekkur ederım desteğiniz için..annemle bu konuyu daha borcumuz yokken konustum ben ama bız zaten zor geçiniyoruz bıde sıze nasıl bakıcz dedi..elbette calısır borcumu öderim ama kabul etmiceklerini adım gibi biliyorum..bi anne nasıl duyarsız kalır dıceksınız ama kız kardesımde aynı sorunu yasadık onuda sırf ortada kalmasın dıye 16 yasında nıkahsız bırıyle yasamasına gozyumdular..buraya yazmıstım zaten okuduysanız eger..yanı aılemden destek alabılmem mumkun değil:(

Ynt: bunaldım :(

02/18/2012 15:09:00

durumunu okuyunca gözlerim doldu cnm arkadaşım sana bişi diyimmi bende küçük tüple pişiriyorum bu ay yemeğimi bunu moralin olsun diye söylüyorum bu ay büyük tüp alamadık birtek sen bu durumda değilsin ama bnm kocam bnmle iletişim sorunu var hatta bende bgn bişiler yazdım dertlendim buraya.iyi yapmışsın açılmışsın.allah yardımcın olsun canım ama böyle kocayla geçim zor annenle aranı düzeltmeye bak anne ben ödiyim paranı sen bebeğime bak yeter de uzlaşma yoluna gir sana tasiyem.senin için ve bebeğin için ne yapılması gerekiyorsa yaparım çekinmeden söyle.

Ynt: bunaldım :(

02/18/2012 15:12:00

her gelen cevapta benimde gözlerim tekrar doluyor..desteğiniz yeter.sizler gibi güzel yürekli insanların oldugunu bilmek bile yeter bana..tekrar konusucam annemle bugun arayıp ama alıcagım cevaptan cok korkuyorum umarım bıkez daha yıkılmam:(

Ynt: bunaldım :(

02/18/2012 15:26:00

mesleğin nedir bilmiyorum ama şu devirde bir insanın tek başına çalışıp da ev geçindirmesi öyle zor ki.. hani diycem boşver kocanı, ailen de madem bakamayız diyor, kendi ayakların üstünde dur. ama biliyorum ki tek maaşla hem de bakıcı tutarak ev geçindirmek kolay değil. maalesef ya kocana ya ailene mecbursun.. inan çok üzüldüm şu yaşadığın duruma. kocanın ilerisi için bir planı var mı acaba? yani aklında yok mu bir şeyler? eşinin annesi, babası yok mu? onlar ne diyor bu duruma? 

Ynt: bunaldım :(

02/18/2012 15:31:00

allah yardımcın olsun.daha önceden çalıştıgını yazışsın.yine girse birişe belki saatli düzenli maaşlı çalışır geçimini  sağlar.eşinin ailesiyle konuşmayı dene.

Ynt: bunaldım :(

02/18/2012 15:32:00

var var tabıı olmazmı ama onlarada borçlu oldugu ıcın evlendıgımızden berı gorusmuyor eşim..istemedıler evlenmemızı kaç kez soyledı kayınvalıdem bana bakamaz ılker sana yapmayın dıye esımde hep kendını savundu evlenmemızı ıstemedıklerı ıcın boyle yapıyorlar dedı..insanlar bız evlenmeden once eşimin borçlarını ödemek için evlerını satmışlar ben evlendıkten sonra öğrendim..yanı kendı aılesıne bıle yapmadıgı kalmamış..annemlerde haklılar tabı haksızlar demıyorum ama sahıp cıksalardı en azından bıze bıze boyle olmazdı:( anadolu lısesı yabancı dil mezunuyum tam bı meslegım yok malesef..keske tek basıma yapabılecegım bısey olsaydı ama katlanmaktan baska sansım yok:(

<1234>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Dert Ortağım Benim

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...