iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 07:08:00

ben izmir köfte yapıcam,kaynanam süper yapmıştı dün,yiyemedik,ama hiç yapmadım,help me :D

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 11:42:00

saat 3e geliyor, gayet iyi durumdayim, hayret ettim kendine.  sicaklar cok zor olacak diye diye beynimi bozmusum o da inadindan tersini yapiyor sanirim.

aksama karisik kizartma yapicam. patates+biber+patlican+kabak. ustune sarimsakli yogurt.

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 11:48:00

bende kızartma yapıcam pek karışık değil ama patates+biber:)
bi çorba yaparım yetişmezse hazır olur muhtemelen.
Makarna yapayım üstünede çayyyylarrrr :)
Bu gün böyle olsunda kararlıyım akşamdan yapıcam yemeklerimi artık hamarat iş kadınları gibi :P

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 11:52:00

oo kac cesit. kiskandim bak. ama yiyemezsiniz kiii :)
bizim kizlar da yogurt corbasi yicekler.

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 12:06:00

bencede yiyemicezzz.
Ne olur bana yoğurtlu çorba deme fenalık geliyo artıkkk

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 12:07:00

Evlendiğim yıl  portakal ağacı'nın forumundan çıkmazdım, o günleri hatırladım:) Barbunya ve taze fasülye kurtarıcım bu sıcaklarda, biraz yüklüce yapıp koyuyorum borcamla buzdolabına, yanına köftedir, yoğurttur, salatadır, meyvedir ekleyince öğün oluyor.  Kocama kıyak geçeyim biraz da börek kızartayım.

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 12:08:00

aa biz her ogun yesek bikmayiz.
ama konyanin suzme yogurdu ile yapiyoruz.
yogurtlu corba, demenden belli zaten sen bizim gibi yapmiyorsundur yogurt corbasini :P

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 12:09:00

off of perihan, buzluk kadinlarindan olmayi isterdim. en cok ozendigim seydir.

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 12:16:00

bende çok sever(di)im de Zişan kuş ek gıdalara geçince ondan başka birşey yemiyordu.Fenalık gelmişti artık.Ama konya yoğurdundan da içmek isterdimm

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 12:17:00

bende hala bakarım portakal ağacına.Hatta yeni yazısında toparlamış iftar yemeklerini.İyi de olmuş.
Bir de onları yapan bir hatun gönderse ne iyi olurr :)

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 12:28:00

İki çocukla ev yemeği yiyorsunuz Ülkü, bu bile büyük başarı, bende çoluk çocuk yok henüz.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Her Gün Bir Ev Yemeği Menüsü..

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...