iftara ne pişirelim.com

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/30/2010 10:04:00

misafir var bugun.zyaglı fasulye ve mercimek köftesi eklicem ana yemege.tatlı matlı da yapmicam.yenmiyo ki.

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/30/2010 10:30:00

misafir genelde tatlı getirir. sizinkiler de getirirse ondan koyarsın :). biz de bugün davetliyiz güllaç yaptık onu götürcez

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/31/2010 07:53:00

sule cok tesekkur ederim tarifler icin.

kuru borulce haslamasi demistim ya, puf noktasini yazmamisim: borulceler kaynatilir, siyah suyu cikar 10 dk sonra falan, o su dokulup, sicak su eklenerek kaynatilmaya devam edilir.

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/31/2010 07:59:00

arkadslar bu gun ne yapacagım hakkında en ufak bı fıkrım yok acıl önerılerınızı beklıyorum:((

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/31/2010 08:13:00

Bu tarifi sürekli yazarım.. çünkü çok seviyorum..

Miktar ölçüm yoktur birz kabataslak olcak.. (ana yemek değil ama ben bunu köfte veya tavukla olabılır. ben tek yemekle ogun gecıreblıyorum hoş :) )

Patatesleri ve kuru soğanı halka halka doğruyorum..
yapışma ihtimalı az yayvan biir tencereye tabanına tereyagını sürüyorum.. bir sıra patates bir sıra soğan sonra isteğe bağlı katları arttırıyorsunuz.. (serçe parmagı kalınlıgında patates) bunları dizerken minik minik tereyağı koyuyuroum (margarınde olabılır ama en guzelı tereyagı) sonra üzerine bir çay bardağı kadar süt döküyorum. kalana da az su.. (yani su görünüyor biraz. ama abartı gömülmemiş oluyor) sonra  orta göz ocak ta en kısığında pişiriyorum. ara ara kontrol edebilirsiniz.. çatal batırıyorum. cok yumusamıssa kapagı aralıyorum yada su az gelmısse su ekleyebılıyorum. (baharat hastası bır ınsanım ama bu taırfte tuz dısında bır sey yok bunu unutmayın ozellgı ıbu.. ) muhtesem bır sey oluyor.. hele altta hafıf tutmus kısımlar.. mmm cok canım cektı..

bunun yanına ek olarak
(but-kanat gogus etı karısımı yada tek but veya kanat) teflon bır tencereye altını kısarak (baharatları sonra) suyunu salıp toplamasını beklıyorum (sonra azcık zeytın yagı eklıyorum /derılerını onceden soymus oluyorum) sonra zeytın yagına ek kekık tuz ve ıstege baglı bıber eklıyorum.. pembelesınce yemek hazırdır..fırından daha cabuk bır yontem.. ancak tavuk dondurucudan da ıyıce çözülmüş olmalı.. ortası cıg kalmsın deyı.. (bu yontemde en çabugu  kanat oluyor)

patatesler le salatayla bırlıkte ılle corba demezsenız guzel bır yemek oluyor..

corba ıcın de benım her daım kurtarııcım (yayla.tarhana ve mercımektır (duduklude 15dk)

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/31/2010 08:18:00

sumeyye su patatesli tarifi yapmayan ne olsun.
cocuklar da bayilir.

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/31/2010 08:18:00

Sagol Sümeyye patatesı yapabılırımde tavuk buzlukda aynen dedıgın gıbı,yanı tavuk yapamam,bende pılav yapsam yanına,salata oldu bıttı bıle,hem yavruda patates sever,bende fırında patatesı sutle yapıyorum tatı harıka oluyo..gunumu kurtardın,sarmısak yakısırmı pekı bu tarıfe,(ELIMDEN GELSE TATLILARA BILE KATICAM)

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/31/2010 08:22:00

sarmısak yakısır ama bu tarıfı boyle deneyın :D sogan ve patates ıkılısını sarmısagı araya sokarak  rencıde etmeyın yolur :) cok guzel olacak pambuk gibi :) eşim gitmden evvel yapmıştım (cok severım ama evlendım evlenelı ılktı) anlatamam ısten gergın donen adam yemegın kokusuna tav oldu.. yerken ıse mest :D
nası abarttım ama :)
hakketen guzel bır yemek ama.. bunu (malaesef ) lıght kola eslıgınde tek basına tuketmenın bana verdgı ı haz tarıf edılemez.. bugun hakettım ya.. kocam yok dıye yemek yıyemıcez mı :)

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/31/2010 08:23:00

salca-domates falan yok, di mi?

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/31/2010 08:25:00

off fena oldum bende yapıcammmm


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Her Gün Bir Ev Yemeği Menüsü..

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...