iftara ne pişirelim.com

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 14:42:00

artik acikmaya baslayayim, zamanidir di mi?

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 14:51:00

sul-bil;
melengeç çorbası tarhana çorbasına benziyo tadı ve görünümü..Nazilli'de bi çiftlikten getirtiyorum.
tarhana yapar gibi yapılıyo..çoçuklar için oldukça besleyici..daha önce de konusu geçti bikaç soruda çok detay verip sıkıcı olmayım, detaylı bilgi istersen özelden msg yazabilirim..

ben bile acıktım Ülkü çok normal..Allah kabul etsin hepinizin orucunu..

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 15:34:00

tavuklu şehriye çorbası
salata
nohutlu pilav
taze fasülye
fırında patates ve bonfile
erik suyu

tatlı olarak cartdor karamelli pasta :=)) eee işten çıkıp ancak bu kadar! tatlısı da hazır oluversin:=))

bir de mısır haşlıyorum, çok canım çekti:=))

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 15:43:00

bizde izmir köfte,bezelyeli pilav,erişteli çorba var.tatlı yok :( bari dondurmacıya götüreyim kocacgımı-ben tutmuyorum birkaç gün-
eline sağlık zeynepcim

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 15:45:00

burcubrsn teşekkür ederim,ben bi menengiç bilirim onun da kahvesi var bizim o tarafta-maraş-

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/11/2010 15:50:00

Bizde de domates çorbası
               fırında tavuk
               pilav,salata
               sütlaç
Off ya dondurma dediniz ben de arayayım da bizimki de getirsin.

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/12/2010 07:49:00

bugün ne yapacağım konusunda hiç bir fikrim yok,malzeme de yok.tavuk olabilir sanırım.

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/12/2010 07:53:00

firin posetine tavugu koyunca yumusacik oluyor. his haslamadan falan oyle yapiyoruz biz.

tavuk kanadi varsa, sirayla sut-galeta unu-susama batirip firina verebilirsin. sut yumusak, susam da citir citir yapiyor.

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/12/2010 07:56:00

en şanslı olan benim galiba , direkt annenin evine gidilir ( kızıma a.annesi bakıyor ) ve iftara ne yaptılarsa gömülünür :))
dün akşamki menü
çorba
yeşil mercimek
biber dolma
minci ( karadenizlilerin yaptıgı tavada yaglı minci peynirli bişi )
Güllaç
Bol çay 
ve maalesef ki bütün gün beklenen günlük 1 adet sigara ..

Ynt: iftara ne pişirelim.com

08/12/2010 07:57:00

biz de balık tavası adı altında satılan tavaya dizip kapağını kapatıyoruz,önce suyunu salıyor,çekiyorve sonra kızarıyor.
aslında kalabalık olsak,bütün tavuk poşette süper oluyor.
az tereyağında çeviyorsun,kızarıyor biraz,sonra poşete ve acayip bişey oluyor.portakal ağacı zamanlarımdan :D


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Her Gün Bir Ev Yemeği Menüsü..

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...