Diyetin Püf Noktaları

Ynt: Diyetin Püf Noktaları

01/06/2011 08:32:00

kızlar mrb ben işteyken okadar yemek aramıyorum ama eve gidince dayanamıyorum.işteyken akşam gidince yemek yemeyeceğim diyorum ama eve gidince de dayanamıyorum.benim akşam yemeklerini kaldırmam lazım tavsiyesi olan varsa bekliyorum lütfen :((

Ynt: Diyetin Püf Noktaları

01/06/2011 08:51:00

fatmaberra,
aksama kadar ac durdugunu fark edemeyıp aksam kan sekerının dususe gectıgı son nokta olması ve bu yuzden dayanamaman mmumkun olabılır mı? vucudunun bır ıhtıyacı  var daha azını vermen az da olsa aldıgını korumaya gecırecek vucudun.hatta 2000 kalorı alan bır ınsandan (tabı cho proteın bakımından denglı tek cesıt dgıl kalorı onemlı degıl ıcerık onemlı) 500 kalorı alan bır ınsan daha zarardadır. az kalorı almak degıl aslolan, aldıgımız kaloriyi yayabıldıgımız kadar yaymak gün içine.. vucudu devamı geldıgıne,geleceğine ıkna edıp depolamasını aza ındırgemek veya engellemek..umarım anlatabılmısımdır..

Ynt: Diyetin Püf Noktaları

01/06/2011 08:52:00

AL BENDENDE O KADAR BERRA.BIDE AKSAMLAR OYLE UZUN KI AKSAM TV KARSISINDA BOS BOS OTURMAK ZOR OLUYOR YAA.

Ynt: Diyetin Püf Noktaları

01/06/2011 08:53:00

"vucudu devamı geldıgıne,geleceğine ıkna edıp depolamasını aza ındırgemek veya engellemek.."

bu cok onemli . cok guzel dile getirmissin sumeyye, tesekkurler.

Ynt: Diyetin Püf Noktaları

01/06/2011 09:00:00

sümeyyecim acıklamalarına çok tşkk.anlatmak istediğini anladım ben.diyetisyene gitmiştim bi dönem vucut kıtlık sendromuna girip her yediğimizi depolamaya çalışıyormuş demek istediğin bu galiba.gün içerisinde hiç  yemiyor da değili yiyorum tabiki.ama akşam bi ayrı gamze cnm katılıyorum boş boş oturamıyoruz.mesela dün akşam yemek yemeyeyim dedim 1 elma yedim peşine cips varmış azılık bişey olmaz dedim yedim baktım arnım doymadı bisküvi ıvır zıvır bişeyler daha yedim peşine patates salatası yapmıştımazıcıklat onu yetim ohhhh negüzel rejim.

Ynt: Diyetin Püf Noktaları

01/06/2011 09:11:00

bence cok degıl.yemek yememısın ama. yemek yeseydın mesela ıcıne peynır,yumurta veya et dıdıklenmıs salata corba 1 dılım ekmek
veya sebze yemegı (az yaglı) 8 kasık kadar yanında corba 1 dılım ekmek cok daha tatmın olurdun yemek sonrası 2 saat gecmeden meyve sonra 1.5-2 saat sonra yıne kucuk bır kase yogurt ve meyve..tatmın olurdun..

veya patates salatsı az yaglı yanında corba (patates salatasına hıc degılse yumurta/proteın dıyette cok buyuk artı ve gereklılıktır aklıma o geldı)  sonra yıne  dıger aperatıflerı..

veya bır aksam alternatıfı dha bol (bır tatlı aksıgı yaglı ve havucsuz veya az havuclu mısırsız veya az mısırlı olmaması gtercıhtır bunların ) salata yanında 1 kae kuru baklagıller ve 1 dılım ekmek..

sonra yıne meyvelı aperatıfler..

vucudu ısyan ettırmeyelım :) kıyamam

Ynt: Diyetin Püf Noktaları

01/06/2011 09:13:00

bunlar bıle az alternatıfler ama en azından..

Ynt: Diyetin Püf Noktaları

01/06/2011 10:08:00

berraaa senın bebegın cok kucuk dıyet yapmak yerıne her zaman yapmamız gereken az ve gerklı seyler yıyıp bol su ıcmen gerekıyor kı (yuruyus yapabılırsın..psıkolojık olarak ta cok rahatlatır)  bebegının sut kalıtesını bozmayasın. yogurt ta mı gaz yapıyor.veya laktazsız sutler denedın mı?
bır de sunu ek olarak belırteyım dıyetle yagını sıfırlarsan bebegın senın depoladıgın yagları kullanır sadece ve bu saglıklı degıldır. onun da gelecekte kı beslenme seklını etkılemıs olabılıyorsun. bu ıhtımaller var. bence ornegın yemegı az yaglı ye salatana bır tatlı kasıgı zeytınyagı kullan.. ve gunde 2-3 cevız takvıyesı yap.. sıfırlama asla.. aburcubur yemedıkten sonra kendını cok kasma bu donem. dengelı

beslenme gercekten onemlı ama bunları sureklı soyleyıp mudahale etmek can sıkıcı olabılır dıye cok fazla yorum yapmamaya calısıyorum ancak affola dayanamadım..

Ynt: Diyetin Püf Noktaları

01/06/2011 11:09:00

Az önce bol yağlı patlıcan oturtma pilav cacık şahane üçlüsünü yedim. Bir kase de çorba:(((

Ynt: Diyetin Püf Noktaları

01/06/2011 11:44:00

berraaa affola karısmak ıstemıyorum ama cho  da onemlı en azından ekmek ve corba olarak.. dengelı almak acıkma suresını de etkıler ve cho onemlıdır.onemlı olan kompleks kullanmak (makarna,pılav,corba,ekmek) yanı seker vey abartı meyve yemek degıl..
sen en azından her ogun 2 dılım ekmek ekle.. nacızane fıkrım
tamam sustum :)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011'de diyete girecekler

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...