günaydın

Ynt: günaydın

05/06/2011 06:19:00

YAAA BİŞEY DİYİMMİ EN MERAKLI BEN BU KONUDA SAĞDECE GÜL AĞACINI UYGULADIM SEN ÖTEKİLERİ UNUT ŞAŞKIN BEN

Ynt: günaydın

05/06/2011 06:20:00

günaydın , olsun gül ağacı işini nasıl hallettin,

Ynt: günaydın

05/06/2011 06:20:00

günaydın , olsun gül ağacı işini nasıl hallettin,

Ynt: günaydın

05/06/2011 06:20:00

günaydın , olsun gül ağacı işini nasıl hallettin,

Ynt: günaydın

05/06/2011 06:21:00

ya bişey olmuş benim cevap 3 defa gelmişşşş bismillah :)))

Ynt: günaydın

05/06/2011 06:21:00

evet gonca  nasıl hallettin 

Ynt: günaydın

05/06/2011 06:26:00

FABRİKADA HALLETTİM SABAHDA GELİNCE ALDIM ZATEN 6:55 DE FABRİKADA OLUYOM BEN :))

Ynt: günaydın

05/06/2011 06:27:00

hadi be okadar erken mi mesain

Ynt: günaydın

05/06/2011 06:33:00

Yazık sana o nasıl erken bir mesai öyle..
Gunaydın benden de:) bu arada

Ynt: günaydın

05/06/2011 06:35:00

EVET 7 DE İŞ BAŞIII 6:30 DA EVDEN ÇIKIYOM BEN AMA OLSUN 17:30 DA ÇIKIYOM AMA


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
ESKİŞEHİRLİ KIPIR NURTURİA AİLESİ

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...