temiz uygun fiyatlı kullanışlı mama sandalyesi arıyorum.

<12>
12/30/2011 19:02:00

temiz kullanılmış yada kullanılmamış fiyatı uygun, kullanışlı mama sandalyesi arıyorum..

şimdiden teşekkürler...

Ynt: temiz uygun fiyatlı kullanışlı mama sandalyesi arıyorum.

12/30/2011 19:04:00

Bacim nerde oturuyosn.anlatadan satiyo bir arkadas120 ye

Ynt: temiz uygun fiyatlı kullanışlı mama sandalyesi arıyorum.

12/30/2011 19:07:00

istanbulda oturuyorum. kargo ile antalyadan çok tutarmı acaba

Ynt: temiz uygun fiyatlı kullanışlı mama sandalyesi arıyorum.

12/30/2011 19:10:00

Ankara yanlis yazmisim.sahibindene baktin mi?

Ynt: temiz uygun fiyatlı kullanışlı mama sandalyesi arıyorum.

12/30/2011 19:11:00

yok bakmadım bi bakıyım tşk ederim.

Ynt: temiz uygun fiyatlı kullanışlı mama sandalyesi arıyorum.

12/30/2011 19:14:00

Ben bitane gormustum kadin merterde oturuyo dur pc ye gecem de bulam

Ynt: temiz uygun fiyatlı kullanışlı mama sandalyesi arıyorum.

12/30/2011 19:17:00


buldummm..100 liraya.merterde oturuyor.ben çok begendım temiz gibi.. hatta aldıktan sonra keşkebunu alsaydım dedm.link atıyorum.
http://www.cocuktancocuga.com/index.asp?do=show&iid=25898

Ynt: temiz uygun fiyatlı kullanışlı mama sandalyesi arıyorum.

12/30/2011 19:18:00

siteye üye olman gerekiyor. ancak tlf yazmamış.tek sorun o

Ynt: temiz uygun fiyatlı kullanışlı mama sandalyesi arıyorum.

12/30/2011 19:23:00

heeeyyooo süper alıyım bunu ben zaten o siteye üyeymişim :) ama yine kargoya vermesi gerekecek :)))

Ynt: temiz uygun fiyatlı kullanışlı mama sandalyesi arıyorum.

12/30/2011 19:24:00

nedennn istanbulda değil misin?

Ynt: temiz uygun fiyatlı kullanışlı mama sandalyesi arıyorum.

12/30/2011 19:25:00

ikea antilop istersen 2 el30 tl den bir linkvercem ben de onlardan var

<12>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2.Yeni

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...