12.07.2012 PERŞEMBE ÖĞLEDEN SONRA TİGEM BULUŞMASINA VARMISINIZ?

Ynt: 12.07.2012 PERŞEMBE ÖĞLEDEN SONRA TİGEM BULUŞMASINA VARMISINIZ?

07/09/2012 19:45:00

oo kadro artmıs cidden 16x2 desek 32 kişi en az :)) tigem i kapatırız :)

Ynt: 12.07.2012 PERŞEMBE ÖĞLEDEN SONRA TİGEM BULUŞMASINA VARMISINIZ?

07/10/2012 06:01:00

aynen öyle  ;)) kalabalık ve bol eğlenceli bir nurti buluşması olacak ;))

Ynt: 12.07.2012 PERŞEMBE ÖĞLEDEN SONRA TİGEM BULUŞMASINA VARMISINIZ?

07/10/2012 06:51:00

umarım bi aksilik olmaz, gelmeyi çok istiyorum

Ynt: 12.07.2012 PERŞEMBE ÖĞLEDEN SONRA TİGEM BULUŞMASINA VARMISINIZ?

07/10/2012 06:55:00

Birbirimizi nasıl buluruz diye sormuyorum bakın.. ~16 bebek/çocuk buluruz eminim!!! :D

Ynt: 12.07.2012 PERŞEMBE ÖĞLEDEN SONRA TİGEM BULUŞMASINA VARMISINIZ?

07/10/2012 10:23:00

Cevap için teşekkürler Papish. Gelmek için elimizden geleni yapacağız. Görüşmek dileğiyle, sevgiler.

Ynt: 12.07.2012 PERŞEMBE ÖĞLEDEN SONRA TİGEM BULUŞMASINA VARMISINIZ?

07/10/2012 10:28:00

suus merhaba tanışalım ben çiğdem sen? ;) çoğumuz birbirimizi tanımıyoruz zaten hiç takılma o konuya ;)) 


ortak bir buluşma noktası belirleme iyi fikir aslında.ben pek iyi bilmiyorum orayı ama Rabia biliyodur biyer yazıversin bize.herkes oraya gelsin ;) 

mutlaka bekliyoruz bak hepinizi ayrı ayrı ;)))

Ynt: 12.07.2012 PERŞEMBE ÖĞLEDEN SONRA TİGEM BULUŞMASINA VARMISINIZ?

07/10/2012 11:16:00

güncel

Ynt: 12.07.2012 PERŞEMBE ÖĞLEDEN SONRA TİGEM BULUŞMASINA VARMISINIZ?

07/10/2012 11:46:00

güncelleme

Ynt: 12.07.2012 PERŞEMBE ÖĞLEDEN SONRA TİGEM BULUŞMASINA VARMISINIZ?

07/10/2012 12:13:00

saat 3te tigemin içindeki marketin önünde buluşalım dedik herkese uyarmı? mürvetcim naaptın?

Ynt: 12.07.2012 PERŞEMBE ÖĞLEDEN SONRA TİGEM BULUŞMASINA VARMISINIZ?

07/10/2012 12:23:00

oraya ulaştıktan sonra bi şekilde buluşulur zaten.. ben 1:30 ta sitenin servisine binicem. bakalım kaç saatte oraya ulaşabilcem : )))

 


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Ankara Nurturia Üyeleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...