2009 eylül bebekleri bezden kurtulanlar lütfen buraya

Ynt: 2009 eylül bebekleri bezden kurtulanlar lütfen buraya

09/17/2011 06:58:00

hiçbir gelişme yok :( tuvalete yapmaya alışmısmıdır diye bezini çıkartıp bir deniyim söylicekmi veya altına kaçırcakmı diye deniyim diyorum 20 dk da bir çiş yapıyo ve söylemiyo devamlı soruyorum bide :
(

Ynt: 2009 eylül bebekleri bezden kurtulanlar lütfen buraya

09/17/2011 09:19:00

merhabalar bende 31 agustos 2009 annesiyim.bend eartık kızımın bezi bırakmasını sitiyorum.yalnız 3 aylık oglum var ve cok fazla ilgilenemiyorum.sizde başlamalımıyım oglum biraz daha büyüdümü kolaymı olur yoksa zormu.aynı durumda olan anneler varmı?

Ynt: 2009 eylül bebekleri bezden kurtulanlar lütfen buraya

09/17/2011 10:20:00

seldakerem canım sen müsaitsen eğer öyle değilde tamamen aç bence . bi cesaret başla. çünkü o şekilde olmuyor. ben o yanlışı çok yaptım ve bir yere varamadım.yazın hep havalar sıcaktı gündüzleri altı açık gezdi hep Evrim Arda .ben kendi kendine alışır böyle açık gezerken dye düşündüm hep.bizden göre göre .aslında 1,5 yaş civarı niyetlenir gibi oldu ama biz erken diye üzerinde durmadık.(keşke dursaymışız) bende soruyordum hadi oğlum varmı çişin gidip yapalım diye .oyuna döküyordu gidip oturup oturup kalkıyordu yapmıyordu.sonra hooopp gelip parkeleri suluyordu :) büyüdükçe daha kolay değil daha zor olacak gibi geliyor bana çünkü. ortalama 3 gün diyor herkez ama ben 1 haftaya razıyım. bence sende aynı yanlışı yapma bir aç  bir daha bağlama. tabi müsaitsen ...

Ynt: 2009 eylül bebekleri bezden kurtulanlar lütfen buraya

09/17/2011 10:24:00

gülfem aramıza hoşgeldin öncelikle. 3 aylık birde oğluşun varmış allah analı babalı büyütsün inşallah. dediğin gibi küçük çocuk olunca uğraşmak zor .evde sana yardımcı olabilecek birisi varsa daha kolay olur çünkü. malum oğlanın biraz daha büyümesini beklersen zor çünkü daha emekleyip kıpırdanmaya başlayınca daha zor olacak.daha çok ilgilenmen gerecek.şimdi en azından karnını douyurp uykusunu uyutursun. uyanık olduğu zamanda bakınır .başka bişey ihtiyacı olmaz pek. kızın da 2 yi doldurmuş. bence sen vakit geçirmeden başla derim.önümüzde kış kışın zor olur. e yaza bıraksan kızın kocaman olur. şimdi en iedal zaman gibi görünüyor senin için. tabi bu nacizane fikrim .kızının meyili varmı yok mu bilemiyorum tabi.birde zaman mekan uygunsa bekleme derim ben :)

Ynt: 2009 eylül bebekleri bezden kurtulanlar lütfen buraya

09/17/2011 10:26:00

elme ne yaptı bu arada acaba ? çözdülermi olayı ki ? gerçi ufaklık söylemiş ama :) sanırım hallettiler :) bi cevap yazsada merakımızı giderse :)

Ynt: 2009 eylül bebekleri bezden kurtulanlar lütfen buraya

09/17/2011 12:05:00

busybody teşekkürler.aslında uzun zamandır sinyaller veriyor.dogum girince araya ilgilenemedim.yalnız bakıyorum cocuklarıma.şimdi ise bezini ıslatıyor veya kaka yapıyor amaalmamı istemiyor.saatlerce ikna etmeye çalışıyorum.15 ekimmde kardeşimin düğünü var orada pek ilgilenemem diye cokte üstüne durmuyorum.ekimden sonra inşallah alıştıracagım.

Ynt: 2009 eylül bebekleri bezden kurtulanlar lütfen buraya

09/17/2011 12:35:00

havaların sogumasına az kaldı benide stres bastı. kısın evde dogalgaz falan olsa yine sorun etmicem ama yok. bu yaz halletmezsem seneye kalır o zamanda 3 yasına gelcek :(((
     bezini baglamıyorum 1 saatte 3 defa ciş yapıyo ve ben bi tanesini bile lazımlıga götürdügümde yakalayamıyorum

Ynt: 2009 eylül bebekleri bezden kurtulanlar lütfen buraya

09/17/2011 14:39:00

gulfem 15 ekime daha 1 ay var canım.1 ayda ohooo öğrenir gider .zaten sinyaller var diyorsun.bezine bağlanmaya başlamış baksana :) sen bilirsin tabi yinede :)

Ynt: 2009 eylül bebekleri bezden kurtulanlar lütfen buraya

09/17/2011 14:44:00

selda nerdesiniz canım siz. bizim buralar daha sıcak .dediğin gibi seneye kalma bence de . aç kapa olmuyo aslında biliyomusun .ben yaptım o hatayı. benimkide rasgele suluyordu her yeri.şimdide yapıyor ama ben kararlıyım ne olursa olsun dönüş yok beze .uzun sürse bile.nasılsa kazalar olacak bunu kabullenince baştan stres olmuyor. inanırmısın benim oğlan gitmek istemiyor tuvalete .zorla götürüyorum.oturmak istemiyor kalkmaya çalışıyor biraz sertçe kızmadan yap çişini diyorum çıkıyorum.ağlamaya başlıyo hem yapıyo hem ağlıyo. belki doğru değil bu yaptığım ama gönüllü olmuyor var çişi inat ediyor. ama ypınca benim nasıl sevindiğimi görünce o ağladığını unutuyor bişey yok sanki .

Ynt: 2009 eylül bebekleri bezden kurtulanlar lütfen buraya

09/18/2011 21:42:00

arkadaşlar bu sabah kuru kalktık.hala inanamıyorum :) bakalım bu akşam neler olucak.yatmadan çişimizi yaptık yattık ama bilemiyorum bakalım :)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2009 eylül doğumlular

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...