Dukan'a yeni başlayanlar :)

Ynt: Dukan'a yeni başlayanlar :)

11/23/2011 08:50:00

atlar da yermiş ve onlar sırım gibi diyiver kendisine ;))

Ynt: Dukan'a yeni başlayanlar :)

11/23/2011 08:57:00

julide bir an için veremedin de moralin bozuldu sandım.


evet oyle oluyor yahu..çok iyi hissediyorsun sonra sabah kendini :)

Ynt: Dukan'a yeni başlayanlar :)

11/23/2011 08:57:00

ve vitamini aksatmayın aman diyim...



Ynt: Dukan'a yeni başlayanlar :)

11/23/2011 09:00:00

di mi atlar da yer :)

sahra misafir vardı, misafir gelecek, misafirliğe gidicem... örtmenim elenktrikler kesikti durumu yani :)

cumartesi innnşallah başlıyorum :)

Ynt: Dukan'a yeni başlayanlar :)

11/23/2011 09:02:00

offff  elvan
ben yeni taşındım. 1 aydır her hafta sonu misafir var kahvaltıya. ama bu hafta sonu çağırmayacağım. kendim de bir yere gitmeyeceğim. en azından 2 hafta görmeyeyim insanları kahcvaltı yaparkene :)))

güya cuma günü de keşkek yemeye gidecektik bir arkadaşa. arayıp iptal edicem :((((

Ynt: Dukan'a yeni başlayanlar :)

11/23/2011 09:02:00

dün 68 kg ile başladım.Bu sabah itibariyle 67.1 kg olmuşum.Pek sevindim ama şişkinlik ve baş ağrısı çok yoruyor.Bir de kabızlık için form çayları içiyorum.Pek faydalı olmayacak sanırım çaylar:(

Ynt: Dukan'a yeni başlayanlar :)

11/23/2011 09:03:00

süper emine yaaa. 2 kilo daha verdin mi tamamdır

benim hedef 65 ya herkesi o hedefe uyduruyorum :))

Ynt: Dukan'a yeni başlayanlar :)

11/23/2011 09:03:00

özge yeminle gece çok pis moralim bozuldu:)))
ama şimcik kaç kiloyum ben onu anlamadım:))

sahra dukkanla 15 kilo veren arkadaş demişti:
mantarın arasına light dilim peynir koyup fırına atıyorum demişti

bi de ablam yapar mantarı kendi suyunda pişirir ve orta ayar tuz atar, harika oluyor vallahi..

ben cumartesi direk onu yaptıracam ablama:)) haha

Ynt: Dukan'a yeni başlayanlar :)

11/23/2011 09:03:00

sabah tartıldığın kilodasın julide.


her zaman sabah aç karına çıplak tartıldığın kilo esastır.

tebrik tatlım!!!

Ynt: Dukan'a yeni başlayanlar :)

11/23/2011 09:10:00

sahra ya, güya geçtiğimiz haftasonu başlayacaktım, şimdi gittiğin yerde yemesen olmuyor. ya da misafirin yanında yemesen yine olmuyor.

cumartesi kocayı da müdahil yapıcam olaya :) birlikte atak atak geçirelim 3 günü.

senin boy kaç sahra? hedef nedir?


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Doğum Sonrası Kilo Verme

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...