bebeklerimizin sağlıkları

Ynt: bebeklerimizin sağlıkları

12/05/2011 23:20:00

maşallah noyana,sana da bravo annesi,dr. az bile söylemiş mügecim,cidden çok iyi bi annesin..misal ben bugün fena çemkirdim kuzuya:((o da ne,alt değiştirirken ki kıpraşıklığı..canıma yetti,alt açmıyoruz kırk pınar yağlı güreşleri mübarek..çok ağladı,ben de öldüm vicdan yapmaktan..

Ynt: bebeklerimizin sağlıkları

12/06/2011 08:02:00

Ama durmuyorlar habire kreatif bir beyne sahip olmak gerek oyalamak için.. her ne kadar doktor TV olayına yasak getirdiyse Baby Tv kurtarıcımız ne yalan söylim

Ynt: bebeklerimizin sağlıkları

12/09/2011 14:55:00

bizimde kilomuz 11,60 kg boy 80 cm fakat boy kısa geliyor bana aylarıyla kıyaslayınca sizce nasıl?
biz reklamsız yemek yemiyoruz şimdi dıgıtürk plus bağlandı tüm reklamları kaydettim doktor izletmeyin desede napayım reklamı açıp yemek yedirtiyorum...:(
iştahlı bir çocuk değil duru alya sürekli oyun hiç görmediği tabak çanak o iekilde yedirmece heleki bu aralar hasta iştah falan sıfır:((((
sizler iştahının daha iyi olması için neler yapıyorsunuz varmı özel birşeyler

Ynt: bebeklerimizin sağlıkları

12/10/2011 19:58:00

boyu da kilosu da bence gayet iyi ...sağlıklı büyüsün takıntılı olmaz böyle ufak detaylara derim...

bizde oyalıyoruz tv ile napalım..ya ses ya müzik ya oyuncak dikkatini dağıtacak bir şey gerek muhakkak ...

Ynt: bebeklerimizin sağlıkları

12/10/2011 20:03:00

desene hep aynı müge az önce güncellememe yazdım,hepten tvci oldu:((bunca emek de boşa mı gidiyo bu durumda..o kadar zaman kastık,şimdi izliyo..

Ynt: bebeklerimizin sağlıkları

12/10/2011 20:05:00

doktorum bu saate kadar bir şey demiyordu tv olayına... gel gör ki bu ay veto koydu..gel de engelle..özellikle evdeysek ve çıkarmıyorsak.. bi süre sonra oyuncakları elinin tersi ile itip karakter atıyor.... işin en kötüsü tv kumandasını da kullanmasını biliyor :S

Ynt: bebeklerimizin sağlıkları

12/10/2011 20:15:00

tam da bugün kocaya söyledim bende bu işin kontrolünü tekrar elimize almamız gerek,15 er dakikadan günde 2 sefer hedefim,bakalım başarabilecek miyiz..ama benim en büyük şanssızlığım,bakıcı sürekli aşağıda eltisinde ve orada bütün gün baby tv açık:((deliricem!

Ynt: bebeklerimizin sağlıkları

12/10/2011 20:45:00

Beren de izliyor valla kis gunu surekli neyle oyalayacqgim.reklqmlara bayiliyor biz aksamlari izlerken illaki gozu kayiyor beren 9:30 da yatiyor aksamlari illaki o saate tv yi acmamazlik yapamiyoruz bakiyor napiyim?bazen yemedigini yemediginde ozellikle kahvalti yaparken cizgi filme bakiyoruz mutfakta benim kuzenimin ikizleri var 3,5 yasindalar deli gibi tv seyrederlerder konusmalari super bu yasta 20 DENgeri bile sayabiliyorlar bunlari tv den ogrendiler.gunde yarim saati gecmemwk kaydiyla izlettiriyorum bu aralar qma izlerken ona da anlattiyorum gorduklerimizi bu kadar kasmamak lazim bence.

Ynt: bebeklerimizin sağlıkları

12/10/2011 21:02:00

evet artık o kadarı olacak bence de yani herşeye o kadar yabancı kalmalarıda pek doğru olmaz bence,ilk 12 ay hemen hemen hiç yoktu hayatımızda tv..sonra da yavaş yavaş..günde 30 dak. iyidir..

Ynt: bebeklerimizin sağlıkları

12/11/2011 09:42:00

fatto ınternet kafede...

lolık de ıshal oldu ve yarın ucus var, bakalım ne olacak ve gececek gıbı dııl. dıyetler yapıyorum ama patates, muzdan nefret edıyor. yarma bugdayla yogurt corbası deneyecegım. bakalım ne olacak. aynı sızınkı gıbı sarı cıvık leş... ucmadan once hepınızı gormek ısterdım ama bende bır valızler vakı sormayın ooof of. topla topla bıtmez.

ılac versem mı acaba? ezbere hıc ılac da kullanamdım kullanamk da ıstemıyorum ama yarım benı 3saat- cenevrede 2 saat bekleme ve 6-7 saatlık ıkıncı bır ucus daha beklıyor. ucaktakıler yandı cunku zehırlıyor resmen nasıl bır kakaysa...


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Temmuz 2010 anneleri ve kuzuları

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...