Bebeklerimizin aylık gelişimi

Ynt: Bebeklerimizin aylık gelişimi

04/12/2012 07:38:00

Üzülme Nutra bizimkiler alerjik bebek ne yapalım, alerji yüzünden kilo alımları çok düşük :(

Ynt: Bebeklerimizin aylık gelişimi

04/12/2012 08:05:00

Erdem'le Batu aynı :)
12500 g, 86 cm :)

Ynt: Bebeklerimizin aylık gelişimi

04/12/2012 11:53:00

valla biz de 10 Kg lık psikolojik sınırı bir türlü geçemeyenlerdeniz:( 9.300 79 cm

Ynt: Bebeklerimizin aylık gelişimi

04/12/2012 12:22:00

bizim ayaklar kocaman valla dilek:) 42 yi bulur bunlar

Ynt: Bebeklerimizin aylık gelişimi

04/12/2012 13:00:00

Bizim bu ayki kontrolümüzde Yağız kilo vermiş :( 13 kilodan 11.800'e düşmüş.Bu ayda çok hareketli olmasına bağladı doktor normal sıkalada gidiyormuş endişe etmenize gerek tok dedi.Alerji için kullandığımız zadidteni aç karnına verin iştah açıyor dedi.Birde vitamini Vitagil'le değiştirdi.

Boyumuz aynı hiç uzamamış

Ynt: Bebeklerimizin aylık gelişimi

04/12/2012 13:54:00

Batu 1 yasından beri aynı kiloda oldugu icin biraz üzülüyordum ama bu aralar kendi kendime %50'lik persentile inene kadar panik yapmama konusunda telkin verdim, buna göre zaten 2 yaşına kadar hic kilo almasa da 50lik persentile iniyor, yani sorun yok :)

Ynt: Bebeklerimizin aylık gelişimi

04/14/2012 14:03:00

bizde dün ölçüldük 12,2kg 81cm :)

Ynt: Bebeklerimizin aylık gelişimi

04/14/2012 16:44:00

benimkiler zayıf ama takmıyorum dün ölçtük. kızım 11,600g 83 cm oğlum 10,600 83,5 cm.

çok şükür sağlıklılar gerisi boş benim içinde komşu kadınlar rahat vermiyor. dün bi tanesi "aa hiç büyümemiş bunlar" dedi. yok ya iyiler çok şükür dedim. " neresi iyi ben çoktandırgörmemiştim en son gördüğüden beri hiç büyümmemişler küçücükler " dedi.

ne insanlar var ya annesi üzülür filan demiyor densiz. nedir bu insanımız tombul bebek sevdası

Ynt: Bebeklerimizin aylık gelişimi

04/14/2012 17:24:00

bende kızımı tarttım 11 kilo olmuş. Bende senin gibi düşünüyorum sağlıklı olsunda birde beş dk oturmuyorlarki hep hareket halindeler nasıl kilo alacaklarki.. boş ver öyle kişileri takma kafana..

Ynt: Bebeklerimizin aylık gelişimi

05/09/2012 21:41:00

12600 kg   86 cm. 



Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2010 Ekim anneleri hadi burada toplanalım.

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...