İzmirli annelerin 2012 ye merhaba hediye çekilişi :)))

Ynt: İzmirli annelerin 2012 ye merhaba hediye çekilişi :)))

12/11/2011 17:46:00

İrem +1
bence de hiç adaletli değil (aracım olmasına rağmen) der ve tamamen çekilirim konudan izninizle.

Ynt: İzmirli annelerin 2012 ye merhaba hediye çekilişi :)))

12/11/2011 18:20:00

aynen inci bende tamamen cekılmek ıstıyorum daha oncede soylediğim gibi hiç adaletlı değil...

Ynt: İzmirli annelerin 2012 ye merhaba hediye çekilişi :)))

di 6Y
12/11/2011 18:56:00

Gulsunum gelse de bize adaletli bir mekan bulsa :D

Hic bir nurturia kiprasmasi oncesi mekan belirlemek bu kadar zor olmamisti.

Ynt: İzmirli annelerin 2012 ye merhaba hediye çekilişi :)))

12/11/2011 19:06:00

Peki 17'si yahut 24 değil de 18'i Havagazı olmaz mı?
Ha 17 ha 18?

Bu arada Dağmaran organizasyonunu, yani kahvaltı olayını aynı güne sıkıştırmak çok kötü.
Belki Dağmarana gelmek istemeyen bir anne İkeada daha uzun oturabilirdi bizlerle. Ama biz aç olduğumuz ve topluca kahvaltıya gideceğimiz için hemen hediyeleşip kalkmak isteyeceğiz.

Sonuçta kahvaltı bu, ve mekanlar yakın değil, yan cafeye geçelim kalanlar olarak birer kahve içelim gibi birşey değil.


Tekrar yineliyorum 18'i Pazar, yani bir ertesi günü uymaz mı? Ve Pazar günleri  Hava gazı açık mı?

Ynt: İzmirli annelerin 2012 ye merhaba hediye çekilişi :)))

12/11/2011 19:09:00

Alev+

Ynt: İzmirli annelerin 2012 ye merhaba hediye çekilişi :)))

di 6Y
12/11/2011 19:11:00

Katiliyorum 18 i iyi fikir :))

Alevcim sahanesin. Betu Betu'ye sorayim simdi ben ;)

Ynt: İzmirli annelerin 2012 ye merhaba hediye çekilişi :)))

12/11/2011 19:14:00

evet canım pazar kapalıymış.

Ynt: İzmirli annelerin 2012 ye merhaba hediye çekilişi :)))

di 6Y
12/11/2011 19:15:00

Sonnur, cumle sonundaki kocaman gulucugu sus olsun diye yapmadim.

Ynt: İzmirli annelerin 2012 ye merhaba hediye çekilişi :)))

12/11/2011 19:16:00

Ben buralardayım, dikizde:)
Vallahi aklıma hiçbir şey gelmiyor, ama cumartesi sabahtan buluşacağımız için ortalık biraz sakin olur diye umuyorum. Alsancakta herhangi bir kafede toplanabilirz bence, kim gelecek ki sabahın onunda, içeride birkaç masa birleştiri sığışırız, illaki oyun parkı şart değil, bir kaç saat idare ederiz çocukları diye düşünüyorum.
Bütün planlarda uyar bana ayrıca, annem ve babam olacak, o yüzden arabam biraz kalabalık ama yine de bir anne ve bir bebeği alabilirim bilginiz olsun.

Ynt: İzmirli annelerin 2012 ye merhaba hediye çekilişi :)))

12/11/2011 19:21:00

valla canım o sorun değil yani kalabalık gelmen mekan işine gelince bende aynı şeyi söylüyorum alsancak veya konak herhangi bi kafe olur mesela alev konak pier civarında biyer varmış gülcan gidip bakayım dedi salı günü gülcan müsait olursa araştırsın baksın konak veya alsancak gidelim oraya bence.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
İzmir anneleri buluşuyor isteyenler katılabilir

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...