unnado

Ynt: unnado

07/21/2010 08:18:00

ben markofoni, limango ve trendyol sitelerine benzettim. Limangodan daha dün bişiler sipariş verdim umarım burdada oğluşuma güzel şeyler bulabilirim.

Gap ın sitesindede indirim var. Benim beğendiğim birkaç parça şey var oğlum için ama sipariş nasıl olur türkiyeye gönderiyorlarmı bilmiyoru kullanan varmı o siteyi arkadaşlar ?

http://oldnavy.gap.com/browse/product.do?cid=26643&vid=1&pid=676444

http://oldnavy.gap.com/browse/product.do?cid=27451&vid=1&pid=773604&scid=773604002

http://oldnavy.gap.com/browse/product.do?cid=33911&vid=1&pid=733768

http://oldnavy.gap.com/browse/product.do?cid=37871&vid=1&pid=733982&scid=733982032

şu 4 ürünü almak istiyorum :(

Ynt: unnado

07/21/2010 08:25:00

canim turkiyeye gondermiyor gap.com

Ynt: unnado

07/21/2010 08:31:00

tüh :(

Ynt: unnado

07/21/2010 09:48:00

FFSS canım bia ara bende çok takmıştım gap ve old navylere.Ama malesef türkiyeye gümrük problemleri yüzünden satışı yok.Gittigidiyorda satılıyo ama.ben ordan baya bi parça aldım güvenilir satıcıysa sorun yaşamıyorsun.Ama onların ellerindekini alman gerekiyo yaşı senin bıdığa uyarsa tabii.Öteki türlü getirtmeye kalkarsan parça başına % 20 falan koy demişlerdi bana.Kargo parası falan astarı yüzünden pahalı oluyomuş.
 Ama ben araştırmıştım bi firma var senin yerine amerikada adres gösterip alıyolar ordan paketini onlar sana gönderiyo.Daha uygun oluyo hiç denemedim ama kışı bekliyorum kışın bikaç parça toplu alıcam.Gümrüğe takılmayacak gibi.ebaydanda alabilirsin bide.ordan dahada uygun oluyomuş.ben onuda denemedim.Onun üzerinde çalışıyorum şu an.

Ynt: unnado

07/21/2010 09:57:00

leylak gittigidiyorea bakmadım, ebayada tabi. Orjinal sitesinden incelemiştim. O zaman bende bir bakıyım.

Eğer durumda bir gelişme olursa banada bilgi verirmisin canım.

Ynt: unnado

07/21/2010 10:08:00

tabiki canımsen gittigidiyora bak ordada var.yalnız dediğim gibi ellerinde olanlardan seçmen lazım .Bide aman  satıcıya dikkat. Ben bikere old navy gömlek diye aldım .ertesi gün 8 liraya pazarda gördüm.
hatta ben sana satıcıların ismini atıyım.

Ynt: unnado

07/21/2010 10:11:00

Ben şimdi bi ebaydan hesaplatıcam bide o dediğim siteyle konuşucam.Ona göre sana haber veririm hayatım.

Ynt: unnado

07/21/2010 10:12:00

Baktım gittigidiyor ama sanırım bunların taktikleri indirimli zamanlarda indirimli fiyata alıp normal fiyata satmak e öle oluncada bu sefer indirimli fiyatını orjinal sitesinde görünce bu fiyata insanında alası gelmez yaa. ne kötü..

Ynt: unnado

07/21/2010 10:13:00

tamam ben genede bilgi almak isterim. saol

Ynt: unnado

07/21/2010 10:45:00

biraz geç oldu ama ben de davetiye isteyebilir miyim?


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
İndirim fırsatları

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...