Hey Beylikdüzü uyumaaa bu cumartesi Toys City'e gidiyoruzzzz :)

Ynt: Hey Beylikdüzü uyumaaa bu cumartesi Toys City'e gidiyoruzzzz :)

11/16/2012 00:08:00

kiz Ozlem , yavrum biz bugun konusmadikmiydi sali gunu gibin gidicektik?

bu birlesik analar toparlantisi olucak herhal demi :D 
bizimkiylen alakasi yok? ctesi demissin..anlamadim uleyyyyn

Ynt: Hey Beylikdüzü uyumaaa bu cumartesi Toys City'e gidiyoruzzzz :)

11/16/2012 05:41:00

oyunbozanlik yapmayin kanki gillerrr ayca ve ozlem hatunlar niye ayri gayrilik yapiyosunuz tamam musait degilseniz carsambada bulusuruz olmadi ben calisan annelerde gelsin hep haftaici biseyler yapiyoruz calisan annelerim gelemiyorlar ondan haftasonu olsun dediydim bu sartlarda hem cmtesi hemde carsamba yapariz napalim :) ayrica dun aksam bende ariycaktim sizi ikinizi erkenden uyumasina ragmen 9a kadar tam dalamayan kuzu ve catkapi gelen musafir kurbani oldum :)

Ynt: Hey Beylikdüzü uyumaaa bu cumartesi Toys City'e gidiyoruzzzz :)

11/16/2012 07:23:00

Ayçacım haftaya dedik evet salıda olabilir dedik.ama ben bu kıpraşmayı görünce Çarşamba gideriz diye şee ettim:) olar mı?dün gördüm bende.yağmurcum bende annemdeyim hafta sonu. Onun için Çarşamba dedim.siz bi gidin Cumartesi Çarşamba tekrar görüşürüz.

Ynt: Hey Beylikdüzü uyumaaa bu cumartesi Toys City'e gidiyoruzzzz :)

11/16/2012 08:01:00

tamam iste hem cmtesi hem carsamba yapalim dedim bende madem.siz cmtesi gelemorsunuz :)

Ynt: Hey Beylikdüzü uyumaaa bu cumartesi Toys City'e gidiyoruzzzz :)

11/16/2012 09:18:00

Yağmurrrrr gördüğün üzere herkes çarşamba gelebiliyo.bence biz de çarşamba yapalım.hiç çalışıp da gelebilen göremedim cicim :)

Ynt: Hey Beylikdüzü uyumaaa bu cumartesi Toys City'e gidiyoruzzzz :)

11/16/2012 18:57:00

Yaa ben cmts gelemem:((yarin sinema sözüm var.

Ynt: Hey Beylikdüzü uyumaaa bu cumartesi Toys City'e gidiyoruzzzz :)

11/16/2012 19:01:00

bence kesin çarşambaaa.ben perşembe size veda ediyorum b.düzü ahalisi...artık bahara kadar gelebilir miyimmmm hiç bilmiyorummm :/

Ynt: Hey Beylikdüzü uyumaaa bu cumartesi Toys City'e gidiyoruzzzz :)

11/16/2012 20:32:00

anamm Ozlem iyi see ettmissin aferun :D

daa ben bakalim gelebilicekmiyim.bugun ofise gittim 647tane proje verdi elime patron.
uyumicam geceleri, zombi girl olaraktan yasamaya basliyciim bundan sonra.oyuzden simdiden soz vermiyim, aslinda ptesi sali beylikduzundeki bi fabrika ya gidiciiim, ama kuzumu anneme birakirim herhal..gelemeyebilurum yani sonuc olaraktan :((

Ynt: Hey Beylikdüzü uyumaaa bu cumartesi Toys City'e gidiyoruzzzz :)

11/16/2012 22:08:00

kizlar carsambaya gelebiliyorum sanirim

Ynt: Hey Beylikdüzü uyumaaa bu cumartesi Toys City'e gidiyoruzzzz :)

11/16/2012 23:19:00

Yaa ayçam sensiz olurmu yaa.:((o patronu pek sevimsiz buldum şimcik aramıza giriyor. Bi oluru yoksa sizi özledim.atlas paşamı bana bırak. Edoş Özledi.bir haftadır Sarılamıyor arkadaşına.ciddiyim iki çocuğu bi tecrübe edeyim:))Sende işini halleder uğrarsın iki sohbet ederik.muckkk


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Kıpır anneler ve cocuklarının etkinlik rehberi grubu..

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...