Karatay diyeti

Ynt: Karatay diyeti

10/30/2012 07:59:00

banucum, simdi okuyorum, son durumun nedir?


benim 1 sene olacak. artik bu sekilde yasadigim icin verdiklerimi geri alma gibi bir sorunum yok. 
en onemlisi, yediklerimle ve yemediklerimle mutluyum. ozellikle zeytin, baklagil ve kuruyemisi korkusuzca yiyor olmak muthis.


Ynt: Karatay diyeti

10/30/2012 08:02:00

canan hanimin twitter hesabinda paylastigi onemli bilgiler var. buraya aktarmaya baslayayim.

rafine seker icin yazdiklari:

No:1 Dokuların esnekliğini ve işlevini bozar.
No:2 Multipl Skleroz (MS) hastalığına neden olur.
No:3 Vücutta su tutulmasını artırır.
No:4 Parkinson hastalarında şeker tüketiminin fazla olduğu görülmüştür.
No:5 Mide kanseri riskini artırır.
No:6 Vücudun mineral dengesini bozar, krom ve bakır eksikliğine neden olur.
No:7 Kalsiyum ve magnezyum emilimini bozar.
No:8 Kanda E vitamini miktarını azaltır, yaşlanmayı hızlandırır.
No:9 Protein emilimini engeller, protein yapısına zarar verir.
No:10 Enzimlerin fonksiyonlarını bozar.
No:11 DNA yapısında zarara yol açar.
No:12 Bağımlılık yapar, alkolizme de neden olabilir.
No:13 Vücut bağışıklık sistemini yıkar ve zayıflatır.
No:14 Viral ve bakteriyel her türlü enfeksiyona karşı korunmayı zayıflatır.
No:15 Yaraların ve hastalıkların iyileşmesini geciktirir.
No:16 Dikkatsizliğe, baş ağrısı, migren ve depresyona neden olur.
No:17 Görmeyi bozar, gözlerde katarakta ve miyopa neden olur.
No:18 Tükürük asiditesini artırarak diş çürümelerine, diş ve dişeti hastalığına yol açar.
No:19 Derideki kolajen yapıyı bozar, ciltte kırışıklıklara ve erken yaşlanmaya sebep olur.
No:20 Gebelikte kan zehirlenmesine sebep olur.
No:21 Çocuklarda hiperaktivite, anksiyete, konsantrasyon bozukluğu ve uyuşukluğa neden olur.
No:22 Çocuk felci riskini artırır.
No:23 Kadınlarda premenstrüel sendromu daha da kötüleştirir.
No:24 Erkeklerde estrodiol (östrojenin en kuvvetli formu) seviyesini artırır.
No:25 Kilo alma, şişmanlık ve obeziteye neden olur.
No:26 Açlık kan şekerini hızla yükseltir, diyabete neden olur.
No:27 Kanın pıhtılaşmasını artırır, damar sertliğine sebep olur.
No:28 Akciğerde amfizeme, astıma neden olur.
No:29 Böbreği büyütür, böbrek taşlarına sebep olur.
No:30 Sindirim işlemini zorlaştırır, hazımsızlığa neden olur.
No:31 Bacaklarda varise sebep olur.
No:32 Apandisit gibi tehlikeli bağırsak iltihaplanmasına sebep olur.
No:33 Kemik erimesini (osteoporoz) başlatır.
No:34 Alzheimer hastalığına neden olur.
No:35 Her türlü kanser hücresini besler, safra yolu kanserine yol açar.
No:36 Karaciğerin büyümesi ve yağlanmasına ve kanserine neden olur.
No:37 Meme, yumurtalık, prostat ve kalınbağırsak kanserine neden olur.
No:38 Hastalıkların uzun sürmesine neden olur.

Ynt: Karatay diyeti

10/30/2012 08:08:00

trans yaglar icin yazdiklari:


No:1 Normal hormon (özellikle seks hormonu) yapımını önlerler.
No:2 Bağışıklık sistemini zayıflatırlar.
No:3 İnsülin direncini artırırlar.
No:4 Yeni doku yapımını engellerler.
No:5 Kilo almayı hızlandırırlar.


dusuk glisemik indeksili yiyecekler:

No: 1 uzun süre tokluk hissi verir, kilo vermeyi kolaylaştırır.
No: 2 Yağlarımız depolanmaz, daha hızlı yakılır, göbek yağımız erir ve göbek çevremiz incelir.
No: 3 Kilolarımızı rahatlıkla verir ve tekrar geri almayız.

Ynt: Karatay diyeti

10/30/2012 08:16:00

ülkü, öncelikle doğum gunun kutlu olsun :) ve bilgiler super.

ben karatay kitaplarını okudum ve hayatı ona göre düzenlemeye başladım sayılır.

Ynt: Karatay diyeti

10/30/2012 08:37:00

sagol ozge :)

hadi hayirli olsun.
herseyi serbest birakip ama olcuyle yedirenlerde, sIk yiyin diyenlerde, yasaklayanlarda, liste verenlerde, butun diyetlerde bir sIkIntI vardi: neden oyle yapiyorduk, anlatmiyorlardi. yasaklara diyete uymak icin degil ben de oyle dusundugum icin uymaliyim. kadin "ara ogun yapmayin" dedi ornegin, sebepleri de su dedi, diyetisyenler ayaga kalkti ama tezini curutecek birsey de soyleyemediler. kolesterolfobik yaptilar bizi, hani neresi zararliymis yuksek degerde cikan kolesterolun, o yuksek deger bir hastaligi mi gosteriyor, nedir, niye soylemediniz?

aktarmaya devam edeyim:

Kolesterolün aslında mutluluk hormonu, stres ve seks hormonlarının besin kaynağı, yani insan hayatı için ‘can simidi’ olduğunu söylesek…

Hekimlik hayatımda gördüm ki, en çok yalan ve tuzak beslenme alanında var.

Şişmanlıktan uzak olmak lezzetli yemeklerden uzak kalmayı gerektirmez.

Pişirme şeklini değiştir, hayatını değiştir...

Beslenme ile hücresel/hormonal fonksiyon bozuklukları arasındaki yakın ilişki bulunuyor.



Ynt: Karatay diyeti

10/30/2012 08:53:00

Ulkucugum, cok yazip yanlis yonlendirmek istemiorum belki benim naska bir sebeple hassasiyetim oldu ama basta cok mutlu bir sekilde yaparken Karatay'i midem cok rahatsiz olmaya basladi. Sacma ama ciddi bir sekilde karbonhidrat ister oldum. Salata, et falan cok midemi bulandirir, agritir oldu. Karatay'i biraktim. Sonra tekrar deneyeccegim ama seker yememeye devam ediyorum kucuk kacamaklar disinda. Abur cubir olarak da hala kuruyemis seciyorm. Kilo falan da veremedim verdigimi de aldim galiba :)

Ynt: Karatay diyeti

10/30/2012 09:06:00

banu :)) senin bi incelenmen lazim :)))

karbonhidrat derken unu kastediyorsun sanirim? 
saglikli karbonhidratlar da var ya, bunu bir daha vurgulamaya firsat olsun diye soyledim :P

Ynt: Karatay diyeti

10/30/2012 09:16:00

Ekmek, makarna, pilab. Mumkunse beyaz olanlar. :) psikolojik kokenleri olabilir, kabul ediyorum. :))

Ynt: Karatay diyeti

Ynt: Karatay diyeti

10/30/2012 12:57:00

dusuk glisemik indeksili yiyecekler:
No: 4 Hiçbir şekilde isteksiz, sinirli, sıkıntılı ve umutsuz olmayız.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Doğum Sonrası Kilo Verme

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...