Dukana yeni başlayanlar...devam

Ynt: Dukana yeni başlayanlar...devam

02/21/2012 14:13:00

İlknur beni de artık farketmeye başladılar nasıl moral oluyor anlatamam ;)

Ynt: Dukana yeni başlayanlar...devam

02/21/2012 14:50:00

herkesi tebrik ediyorum.ne kadar sürede verdiğinizi gösteren bi çzielge gibi bişey varmı? yani nereden nereye gibi bişey :)

Ynt: Dukana yeni başlayanlar...devam

02/21/2012 14:52:00

"güncel" başlığında yazıyor bere

Ynt: Dukana yeni başlayanlar...devam

02/21/2012 15:00:00

Befe adın nedir bu arada;)
Bir de ben Özgecon'un tavsiyesi ile Centrum Vitamın kullanıyorum kendimi gün içinde zinde hissediyorum, bilgine...

Ynt: Dukana yeni başlayanlar...devam

02/21/2012 15:09:00

buldum şimdi teşekkürler umutun annesi :)
adım burcu bu arada.
hülya düne göre oldukça iyiyim, dün çok halsiz kalmıştım. acıkmıştım birde dün çok.
bugün acıktıkça light süt içtim. sanahtan beri 3 bardak falan oldu sanırım. ya bu sınırsınz olayını abartıyor muyum acaba? bir de kilo alır mışım :)

Ynt: Dukana yeni başlayanlar...devam

02/21/2012 16:11:00

:) Memnun oldum Burcu, ben ilk başlarda 2 yumurta ile kahvaltı falan yapıyordum, bak bu sabah 80-100 gr kadar light kaşar, 3*3 cm kadar dukan ekmeği yiyebildim:)

Ynt: Dukana yeni başlayanlar...devam

02/22/2012 01:13:00

uzun bir suredir netimiz kesikti sacma bir sebepten dolayi...
21 kasim-21 subat 3 ay bitti:-19 kg
21 kasim 96.5 kg
21 subat 77.5 kg
boy:1.73
ilk defa baslangic kilomu yazdim:)))daha oncesinde yazmama nedenim malum ,yazilabilecek bir kilo olmamasi,halimden utanc duymamdi...BMI obezsin diyordu bana ki BMI hesaplamasi yapmaya gerek yoktu,zira aynaya bakmak yeterliydi:)))
3 ay bitti,3. ayda 5 kg daha gitti,ama sIkIntilar basladi...yakinmalar,diyetten sIkIlmalar...subat 1-19 arasi +100,-500,+1000,-300 vs gibi gidip gelmelerle gecti,+lar - leri notrledi,19 gunde totalde hicbir degisiklik olmadi,hal boyle olunca motivasyonum cok dustu,moralim yerlerde surundu,bozdum mu HAYIR!!!ama cok cabaladim,yasak olan gidalarin cekiciligi cok artti bu donemde,yaramazlik yapayim istedim,ama yapmadim...
beni en cok zorlayan konu kuruyemis bu gunlerde,ne pasta,ne cikolata,ne borek,ne tatli,hicbirine karsi asiri ilgim,istegim yok,ama film izlerken bir kase kuruyemis,ya da bir avuc cekirdek icin deliriyorum,ama agzima bile surmedim,cunku kendimi taniyorum,bir tane ile asla kalmam...
ilk yari bitti,daha hedefte verilecek 19 kg daha var,ama yolun kolay kisminin bittigini,beni daha zor gunlerin bekledigini de biliyorum,artik direnc noktalari artacak,verilen kg miktari daha da azalacak,-leri gorebilmek icin daaha cok beklemek gerekecek...ama inatla,azimle devam:)))

Ynt: Dukana yeni başlayanlar...devam

02/22/2012 06:52:00

duygu!!!!!!!!!! muuuuuuhteeeeeeeeşeeeeeemmmmmmmmm...
yalnız 19 daha verirsen çok zayıf olmayacak mısın yahu???

bu arada hiçbir kaçamağım, abartım olmadığı halde bu sabah +400 gördüm acayip asabım bozuldu

Ynt: Dukana yeni başlayanlar...devam

02/22/2012 06:55:00

Duygu tebrikler, harikasın hepimize moral kaynağı oldun;) Başarılarının kat kat artarak devamını dilerim...
Bigecim +1 sendenim, kaçamak yok birşey yok +200, bugün öğlen 20 dk yürüyüşe çıkacağımm

Ynt: Dukana yeni başlayanlar...devam

02/22/2012 07:00:00

hayır bir de kendimi vermiş hissediyordum uleeeeeeen kimbilir kaç - çıkacak diye bi çıktım tartıya!!! sonrasını anlatmıyım rtük kapatabilir :P


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Dukan Diyeti

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...