yine bir şey yemedi

<12>
08/03/2011 19:30:00

hiç bir şey yemeden uyudu kızım

Ynt: yine bir şey yemedi

08/03/2011 19:31:00

üzülmeee

Ynt: yine bir şey yemedi

08/03/2011 19:38:00

nasıl üzülmeyeyim bir meyve suyu bile içmedi:((

Ynt: yine bir şey yemedi

08/03/2011 19:40:00

bu akşam benimkide yemeden uyudu canım ya. aç uyudu diye aklım onda. kolay değil biliyorum ama yapacak bişey yok. çok inatçılar ..:((

Ynt: yine bir şey yemedi

08/03/2011 19:42:00

aa bizimki de yapıyo onuu

Ynt: yine bir şey yemedi

08/03/2011 19:42:00

aynen öle feride ecrinin dişi geliyo bak benden sölemesi buarada sana sölemişmiydim dişi çıkarken alt dudağını çok emiyoo

Ynt: yine bir şey yemedi

08/03/2011 19:43:00

bizimkide emiyo valla

Ynt: yine bir şey yemedi

08/03/2011 19:44:00

tamam hadi hayırlı olsun bir haftaya kadar gelir çıkmadan bikaç gün önce morarıyor

Ynt: yine bir şey yemedi

08/03/2011 19:46:00

ay ne bileyim yaa. aylardır hep ümitleniyorum çıkmıyo hep hayal kırıklığı..:((

Ynt: yine bir şey yemedi

08/03/2011 19:50:00

sanki gebe kalamıyormuşda her ay test yapıp negatif çıkmış gibi konuşuyorsun ne olcak canım sizin diş de zaten 11 ayda çıkmış kadının birinin 4.ayda 2diş çıkmış üçüncü yoldaymış düşün onunki daha çabuk çürür geç çıkan daha sağlıklı olur havuç suyu veriyormusun

Ynt: yine bir şey yemedi

08/03/2011 19:52:00

:)) hep hayal kırıklığı öznur yaaa bi türlü hamile kalamıyoruuuummmm...:)))

havuç suyu ilk ek gıdaya geçtiğimizde çok vermiştim . şimdi yaz geldi kışlık sebze diye vermiyorum valla. havuçmu vermek gerekiyomuş

<12>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
herşey bebeklerimiz için

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...