ŞEHİR TİYATROLARI-OCAK-

Ynt: ŞEHİR TİYATROLARI-OCAK-

12/30/2010 09:22:00

Saol Gülsüm...

Ynt: ŞEHİR TİYATROLARI-OCAK-

12/30/2010 09:23:00

gönderdim...çok heyecanlı..çatlamıştım zaten öncekine gelemedik diye :)

Ynt: ŞEHİR TİYATROLARI-OCAK-

12/30/2010 09:30:00

birşey soracağım; tiyatroya girerken küçük diye sorun olmaz değil mi? geçenkinde olmadığımız için tecrübesizim. bir de olur da durmazsa çıkabiliriz herhalde di mi?

Ynt: ŞEHİR TİYATROLARI-OCAK-

12/30/2010 09:33:00

aslı merak etme, neredeyse 25 yetişkin olacağız, birşey derlerse döveriz kapıdaki görevlileri :P

Ynt: ŞEHİR TİYATROLARI-OCAK-

12/30/2010 09:36:00

Aslı, hiç birşey demediler merak etme. Kıpraştıkları zaman da dışarı çıktık, orada da nese'nin kukla tiyatrosunu izledik:))

Ynt: ŞEHİR TİYATROLARI-OCAK-

12/30/2010 09:40:00

ok gönderdim - tşk ederim Gülsüm

Ynt: ŞEHİR TİYATROLARI-OCAK-

12/30/2010 09:41:00

Yaaa arkadaşlar,çok alakasız olacak ama ben de Yiğit i götürmek istiyorum,
Ankarada ki oyunlarda  yaş aralığı misal 4-7 yaş arası için denmiş,sizin gittiğiniz oyun yaş aralığı ne deniyor?tutuyor mu yani bunlar?
7 yaş için Keloğlan varmış mesela

Ynt: ŞEHİR TİYATROLARI-OCAK-

12/30/2010 09:45:00

eh, iyi o zaman :)) Yağmuş'un ilk tiyatrosu olacak inşallah, bir aksilik olmazsa :D

Ynt: ŞEHİR TİYATROLARI-OCAK-

12/30/2010 11:13:00

Gülsüm 2 .yedek de biz olabiliriz.2 adet

Ynt: ŞEHİR TİYATROLARI-OCAK-

12/30/2010 11:21:00

Yaa arkadaşlar bir kaç günden beri doğru düzgün giremedim. Hangi oyuna, hangi tarihte gidiyoruz? Ve tabii nereye gidiyoruz? Bilet ücretleri ne kadar? hesap numarasını görebildim. Fiyatı söyleyin göndereyim hemen.

Ama diğer konularla ilgili cevapta verin .... Çoook uzun yazışmışsınız hangi oyuna gittiğimizi ve nereye gittiğimizi bulamadım. :) 2 kişilik bilet bizim için uygun baba, anne ve Ada olarak geleceğiz.


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Kıpır anneler ve cocuklarının etkinlik rehberi grubu..

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...