kardeşler arası kıskançlıgı en aza indirmenin yolları?

Ynt: kardeşler arası kıskançlıgı en aza indirmenin yolları?

12/30/2010 21:36:00

hadi ya:))ben onlarla bi kere ataköy garden,galeriaya gitmiştim.yoksa sendemi ordaydın?onlar kasım anneleri olarak buluşmuştu. zaten bi sevinci bide sedayı tanıyorum

Ynt: kardeşler arası kıskançlıgı en aza indirmenin yolları?

12/30/2010 21:54:00

Yok canım ben oraya gidememiştim biz 9 kişi oradan ayrıldık başkaşmaya bir sitede yazışmaya arasındaaya başladık  sedada gelemk istedi ama gelemdi  iki grup arasında kaldı filan filan uzun mesele başkasına söylediğim bir atasözünü kendi üzerine aldı filan kızdı bende ona kzıdım sildim o daha fazla kızdı :)))) Öle kırdık birbirimizi.Aslında iyi kız içindebulunduğu grupta bir tek o iyidir kanımca :)))

Ynt: kardeşler arası kıskançlıgı en aza indirmenin yolları?

12/30/2010 21:54:00

Sen nasıl tanıştın o siteden mi

Ynt: kardeşler arası kıskançlıgı en aza indirmenin yolları?

12/30/2010 22:01:00

yok cnm ben o siteye üye değildim,burayıda oyun grubu ararken buldum:) benim kuzenimle aynı apt.oturuyorlardı,gün yapmıştık ordan tanıyorum..ben bir kere gittim zaten bi daha gitmedim, bencede diğerlerini fazla tanımama rağmen aralarında en iisi seda

Ynt: kardeşler arası kıskançlıgı en aza indirmenin yolları?

12/31/2010 10:45:00

İyi ve saf bir kız saf derken temiz kralpli anlamında söylüyorum.Onlar hala oyun grubu kuramdılar galiba biz ilk başladığımızda Sedaya telefon açtım gel diye amasanırım ardanın konu kırılmıştı gelememişti.Sonrakilere bir daha katılmadı.Ama yinede görüşüyorduk.Konuştuğumuz sitede buluşma resimlerimizi başkalarınıngörmemesi için kilitledik şifre koydurduk şifreyi istedi ama gelmediği ve hala diğer grupla devam ettiği için bizimkiler şifreyi vermek istemediler oda biraz bozuldu.

Ama grubun kararıydı gelemeyenler resimleri göremeyecekti.Offf uzun mesele. Oğluşun çok tontiş maşallah.Benimki yediği zamanlarda bile zayıftı çok hareketliliğinden bir yaşından beri 13 kilo ama Yağız doğdu doğalı doğru dürürüst yemiyor bile

Ynt: kardeşler arası kıskançlıgı en aza indirmenin yolları?

12/31/2010 10:48:00

Birazdan Yağızı Vahap beye kontrole götüreceğiz Oğuzdan grip bulaşmıştı bronşite çevirmişti.Konrtole götüreceğiz inşallah iyi olmuştr diyeceim ama kuru kuru öksürüyor valla iki ayda ikinci hastalık şimdi Oğuz gene hapşırıyor sanırım oda yağızdan kaptı ne zaman bitecek valla üzüntüden sütüm gidecek.

Bu arada süt verememene üzüldüm nasıl  anlaşıldı keşke demeseydin insanlara sütüm bol var diye ben demiyorum nazar değer diye.

Ynt: kardeşler arası kıskançlıgı en aza indirmenin yolları?

12/31/2010 12:21:00

Evet maalesef büyüklerden küçüklere geçiyor hastalıklar. Konuşma konusuna gelince Yağmur artık çok tv ile ilgilenmiyor ama hem erkekler geç konuşur derler, hem yabancı dil geç konuşturur derler (bebek kanallarını hep ing izliyor), tv geç konuşturur derler ama bu tamamen bebekle ilgili bir durum. Yağmur hep istekliydi konuşmaya, çok zorlardı kendini, bir anda açıldı. Şimdi papağan gibi herşeyi tekrar ediyor. Bence Oğuz da bir anda açılır.

Bazen Irmak anakucağındayken üstüne oturmaya kalkıyor.

Ynt: kardeşler arası kıskançlıgı en aza indirmenin yolları?

12/31/2010 15:11:00

Amannnn canımm çok tehlikeli valla ben mutfağa bile giderken mutlaka Oğuzu yanımda götürüyorum durduk yere kucağımda bile emen çocuğa vuran yalnızken kimbilir neler yapar.

Bizde doktorumuzdan geldik.Oğuz için çok sosyal bir çocuk olduğunu konuşmama sebebi olarak televizyon izletmememizi söyledi.

Bugün yeni yıl ama bana sıradan bir gün gibi geliyor.Kızlar yeni yılınız kutlu olsun mutluluk içinde eşinizleve dünyalar güzeli bebişlerinizle geçsin

Ynt: kardeşler arası kıskançlıgı en aza indirmenin yolları?

12/31/2010 15:42:00

cnm ya çok geçmiş olsun,hava çok soğuk,salgın var zaten,inş. biran önce iyileşir.sen de fazla üzme kendini,allah korusun sütün gitmesin,biberonla beslemek çok kötü,en az 6 ay emer inşallah.ewet ben o konuda biraz salaklık yaptım,her önüme gelene söyledim,kısmet deilmiş belki de..


benim oğlum 16 kg:))dr.yaşıtlarına göre kg su fazla ama boyuda fazla dedi,ama iştahlı biraz,annesine çekmiş:)
ben bu arada spora yazıldım,pazartesi başlıyorum allah kısmet ederse,bakalım inş.gider kilolar...

bu arada ben bunları yazarken mesaj saatine baktım baya olmuş,dr. ne dedi?

Ynt: kardeşler arası kıskançlıgı en aza indirmenin yolları?

12/31/2010 15:45:00

cnm ya çok geçmiş olsun,hava çok soğuk,salgın var zaten,inş. biran önce iyileşir.sen de fazla üzme kendini,allah korusun sütün gitmesin,biberonla beslemek çok kötü,en az 6 ay emer inşallah.ewet ben o konuda biraz salaklık yaptım,her önüme gelene söyledim,kısmet deilmiş belki de..


benim oğlum 16 kg:))dr.yaşıtlarına göre kg su fazla ama boyuda fazla dedi,ama iştahlı biraz,annesine çekmiş:)
ben bu arada spora yazıldım,pazartesi başlıyorum allah kısmet ederse,bakalım inş.gider kilolar...

bu arada ben bunları yazarken  mesaj saatine baktım baya olmuş,dr. ne dedi?


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
 Aralarında yaş farkı az olan kardeş bebeklerin dünyası

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...