Yenidogan bakimi

Ynt: Yenidogan bakimi

08/05/2011 16:30:00

evet NILÜFER  konustum doktorumla uzayan kaka da ıshalmıs ama kanlı olmadıgı sürece sorun yok dedı zaten ondan sonra da yapmadı:))

valla yazılanları okudukca yazık ya mınıklere nasıl kıyılır da sunnet ettırılır oglum olsaydı yaptıramazdım ben okula gıdene kadar...


Ynt: Yenidogan bakimi

08/05/2011 16:45:00

kıymakla alakası yok, bencilce düşünmeden onun ruhsal ve fiziksel iyiliğini düşünmekle alakası var. 6 yaşından sonra psikoljisi çok kötü etkilendiği için doktorlar tavsiye etmio. dahası acıyı daha çok hissdio. ömer hiç ağlamadı bile. yoksa bende çocuğuma kıymak istemem herhalde :)

Ynt: Yenidogan bakimi

08/06/2011 07:40:00

DEMİR için bizimki devam diyor, haftaya gidince yine soracağım.


Ürat kristali işemesin diye SU veriyorum. Kırmızı çiş görünce çok üzülüyorum :( Su dehydrated olmasını engelliyor ve çiş normale dönüyor.

SAATLİ EMZİREN ANNE sana çok özeniyorum.  Tabii ki bizim de bir düzenimiz var ama emmek henüz sayılmıyor :) Denemeye devam edeceğim :)

Bir arkadaşımın 4 aylık bebesi yüzüyor. Denemeye değer ama dikkatli olmak gerek :)

Ynt: Yenidogan bakimi

08/06/2011 08:59:00

Ben daha Demir ilacına başlamadım .içlerinde paraben oluyo diye dumuştum . Dr uma mail aticam Pazartesi.ben elimde su ile dolaşıyorum:)bir de bebeklerde yüzmek doğal reflex olduğu için hiç problem yasamazsın Berrak. Sadece ani nefes alışına dikkat et. Kullagina su kaçmasın yavrunun. Hepinizi öperim . Esım geldi ilhileneyim biraz:)

Ynt: Yenidogan bakimi

08/06/2011 10:36:00

sağlık ocağı bize de verdi demir ilacını. gittiğimiz doktor da ben bütün bunları çok gereksiz görüyorum dedi ve ben olsam çocuğuma kullanmam diye de ekledi. zaten onun için her türlü ilaç, müdahele gereksiz, bir gün kızacak hatta kapıdan "siz bu çocuğu ne diye sürekli buraya getiriyorsunuz." diye.
sağlık ocağına en son gidişimizde ebe "bıngıldağı çok küçük görünüyor. bi doktora götürün" dedi bana, ben de daha 3 gün önce götürmüş olduğum doktorumuza yine götürdüm haliyle. O da "bi beyin cerrahına götürseniz iyi olur" dedi. Düşünsenize. Pat diye beyin cerrahı. Nasıl korktum, nasıl üzüldüm, anlatamam. Bir de ben sana 3 gün önce de getirmişim değil mi? O zaman niye adam gibi ölçüp de yorumunu yapmıyorsun bana. Çok sinirlendim.
Fakülteye götürdüm ben de hemen ertesi gün. Oradaki doktor da süper, favori doktorum, ne yazık ki özel yeri yok. Oğlumla 20 dk kadar oynayıp, konuştuktan ve onu sürekli mıncırıp, sevdikten sonra "bazı bebeklerin dıştan kapanabilir ama gelişimi gayet güzelse korkulacak hiçbir şey yok, içiniz ferah olsun. ben bu miniğe kefilim yani" dedi ve beyin cerrrahına filan yönlendirmedi. şimdi de neredeyse hergün bakıyorum bıngıldağına, hala aynı açıklık, daralmamış yani. 4. aydan sonra da kapanması bir sorun değilmiş. O yüzden artık rahatım.

şimdi çarşamba günü yeni bir doktora başlayacağız. Doğru doktoru bulayım diyene kadar bebeğim büyüyecek sanırım..

Ynt: Yenidogan bakimi

08/06/2011 12:03:00

bizede sağlık ocağı bıngıldak fazla açık demişti.o zaman 2.ay kontrolüydü.sağlık ocağında hep olumsuz oluyor görüşmelerimiz.bende her ay hem s.ocağına hem doğduğu hastanenin dr una götürüyorum.olurya farkedemedikleri bişiy olur die.aynı gün içinde farkklı kilo ve boyla karşılaşıyorum .
doğru dr ararken hiç birine güvenemez oldum biri antibiyotik başladı enfeksiyon var dedi.diğeri gerek yok dedi.gözüm görüyo tahlillerde bişiy çıkmamış.zaten ilaç vermeden önce araştırırım .vermedim gayet iyiyiz şimdi

Ynt: Yenidogan bakimi

08/06/2011 14:20:00

aa evet bizede s. ocağında bi daha ki aya demir ilacı vericem dedi. içirmesek mi yanii..

Ynt: Yenidogan bakimi

08/06/2011 15:27:00

bizede verdi doktor hem d-vit multi tab şimdi yazdıklarınızı okuyunca bende mi vermesem diorum acaba :)

Ynt: Yenidogan bakimi

08/06/2011 15:35:00

sağlık ocağı bizede verecekmiş önümüzdeki ay kan ilacı ama bende sayım yapılmadan kullanmak istemiyorum. pzt dktora sorucam bakalım ne diyecek

Ynt: Yenidogan bakimi

08/06/2011 15:47:00

Demir mı yazmisim NO NO NO

D VİTAMİNİ i mean :)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011 Ilkbahar Bebekleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...