Yenidogan bakimi

Ynt: Yenidogan bakimi

08/12/2011 13:35:00

..

Ynt: Yenidogan bakimi

08/12/2011 13:35:00

..

 

 

Ynt: Yenidogan bakimi

08/12/2011 13:39:00

Evet söylemeyi unuttum öncelikle evdeysek yıkamak en güzeli. Islakmendillerin etkileri uzun vadede ortaya çıkıyor hemen belli olmuyor maalesef

Ynt: Yenidogan bakimi

08/12/2011 14:07:00

Merhaba..asi olduk 4. Ayin.iyi cok sukur..renginur gaz hareket etmdigi icin bebekler ne yazik ki dolasiyor vucutta.Ben gazli bebek annesiyim.4. Ayda ciddi olcude azalmis olan gazimiz bir kac gundur yeniden canavar gibi hortladi.bu aralar yine sab simplex ve bio Gaia veriyorum.cocuk kosmadigi surece gaz hep risk.ancak 4. Ayda ayaklar durnadan hareket ediyor,yan donuyor falan derken kendisi atabiliyor.ve birinci aydan beri bizde de ikinma problemi var.bunu alti ay,bir sene de ceken oluyormus..AMA Ben 4. Ayimiza baktigimizda kendi bdbegimde ciddi gaz azalmasi goruyorum.

Tam bunlari yazarken yine Somali cikti haberlerde..yine aglama krizine giriyorum..sevgiler herkese

Ynt: Yenidogan bakimi

08/12/2011 14:13:00

eet pişik gibi bisorunum yok derdim zaten pişik değil içindeki kimyasallar. bende düşündüm evdeyken en azından ıslak mendilini yıkayıp parfümünü falan akıtıyorum en azından ama makyaj temizleme mendili olayı iyi gibi görünüo.

s,ze yolladığım linkte zararlı maddelerin listesi vardı, üşenmedim onu bi kağıda yazıp markete gittim nerdeyse bütün markaları inceledim sadece uni yeni doğan yoktu ınu da eczanelerde bile bulamadım bakmak için. izlenimlerimi anlatıorum:
üstünde doğal yazan markalar falan tamamen yalan, üstünde alkol yok yazıo içini okuosun alkol var. en pahalı olan niveanın pure olan mendilinin içinde o zararlı kimyasallardan 3-4 tane var. johnsons baby desen ha keza öle. ben huggies kullanıodum o da fena diilmiş. fiyat/zarar doğrusunda uniwipesin bi ürününü buldum içinde sadece 1 tane kimyasal var. ne tapalım artık deyip aldım. bu arada ömer için kulladığım şampuanda da kimyasal varmış bundan sonra beyaz sabun dioruz :)). yağında sadece parafinnium die bişi var o da parafin sanrım, bi de doktorlar yağı çok da gerekli görmüolarmış. krem olarak sadece bepanten bundan sonra uuufff iyice paranoyak oldum sanrım ama daha çok küçük miniğim. 

bu arada sizden bi ricam var sevgili anneler :)
bu siteye bakıp uni babyde bu maddelerden var mı bana diyebilir misiniz acep :)

http://www.gidahareketi.org/Islak-Mendillere-Yararli-Mi-Zararli-Mi--213-haberi.aspx
 

Ynt: Yenidogan bakimi

08/12/2011 14:17:00

Bebeğini saadece emzirip de yalancı emziğe alıştırabilen var mı? Kaç emzik çeşidi denedim. En iyi aldıkları emzik damaklı kauçuk. onu da bir iki emip fırlatıyorlar. Zannımca biberon kullanmadığımız için oluyor bunlar.

Ynt: Yenidogan bakimi

08/12/2011 14:19:00

ben ben ben :D :D sadece emziriorum ve yalancı emzik de veriorum. ilk doğar doğmaz verdiğim alıştı snrm yada yapısında vardı sevdi bilemiorum damaklı kauçuk verdim bende ama silikonu da alıo. zaten öle sürekli emmio uyumasına yardımcı oluo, bide emerken kakayı daha kolay yapıo ve yanlız oynuo emziği ağzında olursa

Ynt: Yenidogan bakimi

08/12/2011 14:33:00

canım unı baby de yenidoğanda saf su ve pamuk dışında bişiy yok internetten alabilirsin e bebekte 42 li falan satılıyo
 bende neye sinir oldum pamukçuk için ilaç vermişti bende bileşimine bakmadan vermiştim çocuğa içinde parapen varmış zaten bi işe de yaramadı.

Ynt: Yenidogan bakimi

08/12/2011 14:35:00

ben pamukçuk için her beslenmeden sonra su veriyorum artık işe yarıyo gibi.

Yalancı emzik konusunda iki bebişim de aynı almıyolar

Ynt: Yenidogan bakimi

08/12/2011 15:25:00

Buyuyor benceberrak..


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011 Ilkbahar Bebekleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...