Yenidogan bakimi

Ynt: Yenidogan bakimi

06/12/2011 18:46:00

berrak "sen hangi gezegendensin" dermişim ahaha :D öyle bir diyalog olmuştu ya bir konuda :)
şaka bir yana, haklısın. olumlu düşünmek gerek de, böyle işliyorlar resmen. oğlumun fotoğrafına bakıp arıyor bütün arkadaşlarım, ilk cümleleri "yaaa nazar değecek." öyle diye diye nazar çıkıyor galiba ortaya.

Ynt: Yenidogan bakimi

06/13/2011 14:09:00

ya kızlar sizin bebelerde benimki gibi sırtına kadar kaka yapıyor mu...benim ki günde 1 kere yapıyor ama gazla birlikte yaptığı için sırtına kadar çıkıyor..kıyafetlerine kadar batıyor off..

Ynt: Yenidogan bakimi

06/13/2011 14:31:00

eveet, hatta daha bu sabah öyle yaptı gokder. :)

Ynt: Yenidogan bakimi

06/13/2011 19:32:00

kanguru olarak ben babybjörn aldım... çok memnunum... tavsiye üzerine aldım ve tavsiye ederim :))

Ynt: Yenidogan bakimi

06/13/2011 19:41:00

Gokdercim kaka kiyafetlerine mi yayilmis..?

Ynt: Yenidogan bakimi

06/13/2011 19:49:00

evet fiyat olarak yüksek diğer markalara göre... ama bgerçekten çok kullanışlı.. yani bebeği içine koymak, ve çıkarmak tek elle, tek başına yapılabiliyor.. bende önceden kraftınki vardı ama bir faciaydı :)) idili içine koydum... koyuş o koyuşş :)) bi daha çıkaramadım :))) mothercare dekine ben de baktım.. yine birçoğundan daha kullanışlı gelmişti...

Ynt: Yenidogan bakimi

06/13/2011 22:11:00

http://www.ntvmsnbc.com/id/25222656/
şimdi ne kullanacaz..ben bişiy anlamadım..ya antalya ya antalya..naparım ben bu çocuk güneşten korunsun diye..evde yoğurtr mayalayıp mı sürsem..

Ynt: Yenidogan bakimi

06/14/2011 06:02:00

şu zamanda mutlu yaşayabilmek için cahil olmak lazım, hiç birşeyi araştırmadan, bilmeden, okumadan yaşamak daha kolay, bu yazıları okudukça içim daralıyor valla..saf zeytinyağı mı sürsek acep..

Ynt: Yenidogan bakimi

06/14/2011 07:34:00

inançcım evet gazla birlikte kaka yaptığında  kıyafetleri batıyor...
valla yazın ben buralardan kaçıyorum ve karadenizimin serin havasına bırakıyorum kendimi...

Ynt: Yenidogan bakimi

06/14/2011 12:59:00

babybjörn de bel destekli olan modeli de var, olmayan modeli de... ama bildiğim kadarıyla ergobaby de çift yönlü kullanım yok... ama emin diilim, bi araştır istersen...


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011 Ilkbahar Bebekleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...