Yenidogan bakimi

Ynt: Yenidogan bakimi

07/20/2011 13:00:00

Ben de kundak yaptim.iyi geliyor sakinlestiriyor AMA buyuyunce cok daralip bagiriyodu:)kestik biz de yapmayi

Ynt: Yenidogan bakimi

07/20/2011 14:28:00

ardacora amonyaksız boya ile boyatabilrsin. benim sarı röflem vardı üzerine hamile kaldım ama boyatmadım. doğumdan 3 gün soran hemen kendi rengine boyattım. ama dediğim gibi amonyak içermeyen bi boya olmalı. kendin alacaksan loreal casting al. kuaför ise ona ria et amonyaksız olsun diye.

Ynt: Yenidogan bakimi

07/20/2011 14:34:00

hamilelikte 7 kg aldım son 1 aya kadar resmen calıştım doğum yaptığım tarihen 4 gün öncesine kadar da hatır iişi yaptım. sürekli hareketliydim hergün sabah akşam 45 dklık yürüyüş yapardım doğumdan sonra da hiç ara vermedim hala sporuma devam ediyorıum.hergün sabah yüzüyorum havuzda akşam eşimle ve kızımla yapıyorum yürüyüşümü. 53 ile hamile kaldm 60la doğuma girdim 57 ile çıktım şu an 55 kgyim.173 boyum var. kasmanın alemi yok böyle de kalsam olur.

süt için abartılı yemiyorum. tıpta yenmemesini söylüyor. büyükleri dinleseydim eğer 57le çıktığım doğumdan sonra 65 olurdum kesin. doğurdum sabah hst gidip cocuğu muayene ettirpi eve geri geldim akşam olunca annemi kvalidemi hepsini evine yolladım:)) ve 40 gündür de bebeğime kendi kafama göre bakıyorum. sağolsunlar ama benim bildiğimden fazla bildikleri yarar deil zarar:)

Ynt: Yenidogan bakimi

07/22/2011 22:52:00

slm kızlar ne zamandır yazılanları okuyamıyorum anneannedeyiz hala...özledim nurti anneleri sizi..vakit hızlı geçiyor...bu arada aramıza yeni arkadaşlar katılmış..hoşgelmişler...
bu ara tek sıkıntım cerenimin emerken mızıldanıp çığlıklıkla ağlaması.. doymadan biraz emip aağlamaya başlıyo çok üzülüyorumm...dönmeye başladı kucağın,mda otururken ağlayarak  aşağı doğru ayaklarıyla inmeye çalışıyo...huzursuzuz bu aralar...

Ynt: Yenidogan bakimi

07/22/2011 23:04:00

Biz de oyleyiz..biberonunun emis kuvvetini sevmiyor..iki numaraya gectim ona da alisamadi..bir haftadir sesi bile degisti.bu hafta beni cok yordu desem yeridir.biz de Sabah 5 te anneannemizin yanina gidiyoruz..biraz onlar baksin..giderken evtipi anakucagimi da goturuyorum yanimda bu Sefer ...kucuk oyun halimiz vardi onu da aliyorum.bir de babamiz olmadan gidiyoruz..oyalansin diye gidene kadar birsuru oyuncak aldim yanima:(

Ynt: Yenidogan bakimi

07/22/2011 23:18:00

aa inanç ana kucağını muhakkak al rahat oluyo ben getirdim...teocumda aynı ceren gibi desene...bunlar 3 ay sonunda böyle oluyomuş demekki..burcuegede yazmış egede aynı...bir mızıldanma huzursuzluk, memeyi istememe ,yatmak istememk ,kucakta saatlerce gezmek yatırdığında ağlamak, uykuya isyan...,misafirliğe gittim bugün ceren sayesinde bişey anlamadım, uykusu var uyumuyor ağlıyor...çok bunaldım..dediğin bibi 5-6 gündür böyle oldu...

Ynt: Yenidogan bakimi

07/22/2011 23:43:00

evet ben de bloguma yazdım bu araki hallerini..anne rahmine düşüş tarihleri ya o yüzden herhalde diyorum..:)

Ynt: Yenidogan bakimi

07/23/2011 03:50:00

Gunaydin bahar bebeği anneleri :)

Gokce, Berker de Ceren gibi memeye gelir gelmez başlıyor ağlamaya. Annem diyor ki emme ile sindirim aynı anda başlıyormuş çalısmaya. Yani emzirecegim zaman gaz ve kaka yapma sorunu varsa başlıyor kendini aşağı itmeye, aglayip bağırmaya.( Zaten doğduğundan beri emerken, kakalamaya çalışan bir oğlum var. Kakalamak sözcüğünü Berker doğduktan sonra keşfettim :) ) Dr. da gaz sancısı giriyordur dedi. Bir de diyorlar ya 3. Aydan itibaren gaz problemi biter diye. Bebekten bebeğe değişen bir durum demek ki. Berker bu ay sancilandigi kdr hiç olmamıştı.

İnanç yahu!! akısı hızlı biberon vermissin ya Teo'ya, memeden ilk emmede hızla sut geliyor sonra damla damla damla... Berker ve annesi ne yapsın? Fikirlerine açığım.

Bu arada blogunu okuyorum :) Cook severek. Ben de emzirirken berkere tutuyorum bir blog. Emzirme zamanları cok musayit oluyorum bu is için, tek elle yazıyorum işte. Zaten normalde insan kaç elle yazıyorsa!!?? :)

Ynt: Yenidogan bakimi

07/23/2011 05:02:00

günaydınlar ardada aynı sürekli ağlıyor emmek istiyor.emerken kendini aşağı ittiriyor.kakasını hep emeren yapıyr zaten dün o kadar kıvrandıki memeyi çekti bıraktı çeti bıraktı.şu an göğsüm sızlıyor ateş yaptı .benim oğlum ilk 3 ay çok huzursuzdu zaten .ama şimdi tepkileri değişti ben acı çektikçe hissedip gülücük atıyo anlamıyorum bu çocuk çığlık çığlığa ağlarken bir anda nasıl gülebiliyor.o kadar dengem sarsıldı ki elime ne alsam düşüveriyor.dün laptop kablo takıldım düştüm arda gülückler atıyo..resmen benle dalga geçiyor.mastitolmaktan çok korkuyorum sürekli emme istemesi büyüme atağıda olabilir.süt gemiyor olsa idi bu kadar kusablirmiydi bilemiyorum acılar içindeyim

Ynt: Yenidogan bakimi

07/23/2011 07:18:00

yine böyle bir dönem başlıyor demek ki. biz tam geçti demiştik ama bizden bir hafta önden giden Teo ve Cereni okuyunca dedim ki "eyvah haftaya yandık biz." Ali Arda da aynı tarihlerde doğduysa, bu sıkıntımız kesinleşti demektir. Neyse en azından artık tecrübeliyim büyüme atağı olayında: sabret, geçecek, kucağına al, sakinleştirmeye çalış, daha çok beslenmeye ihtiyaç duyabilir, vs.. kendi kendime öğütlerim ben artık.
Ege'nin el emme isteği çılgınca devam ediyor. "Elimi emmeliyim" dürtüsü içinde uyuyamıyor bile. Bİr şekilde o emziği çıkarıyor ağzından, iki elini birden götürüyor. ne yapmalı bilmiyorum ki?
bir de biz sanırım 4.ay itibariyle ek gıdaya geçeceğiz. az kilo alıyoruz artık çünkü. heyecanlıyım bu konuda.
bir de berker'in profil fotosu harika! arada açıp özellikle ona bakıyorum.
bir de şu an ege'yi çingene beşiğinde sallarken:) yazıyorum. o da harika. hemen uyudu yaa :) şimdi gidip kahvaltımızı hazırlayabilirim. oohh miss.
tüm bebekleri öper, annelere bol süt/mama hazırlama gücü-zira bence çok zor, sabır isteyen bir iş bu mama olayı- dilerim!


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011 Ilkbahar Bebekleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...