Yenidogan bakimi

Ynt: Yenidogan bakimi

07/25/2011 09:22:00

ay berrak, bunda da sevinecek bir şey bulmuşsun :) ne güzel. ben çok üzüldüm dökülüyor diye. tatil planı yapıyorsun sanırım. sizler gidin bakalım bi, biz de tecrübelerinizden faydalanarak gidelim sonra zira henüz bir yurtdışı planımız yok.

Ynt: Yenidogan bakimi

07/25/2011 09:22:00

bizde babamız gelene kadar iyi anlaşıyoruz uyu oyna beslen mutlu oluyoruz.ama ben iş falan yapmıycam beraber oynucaz.
saçlara gelince bembeyazlar uzadılar kaşlar doğal bi görünüm aldı bi daha aldırmıycam cilt bakımı yaptıramıyorum.bu halimi de sevdim servet harcamışım kuaförlerde yapmayınca da oluyomuş  .

Ynt: Yenidogan bakimi

07/25/2011 09:27:00

kocada koç oda benci ama aşırı yani offff şimdi daha iyi anlıyorum seni

Ynt: Yenidogan bakimi

07/25/2011 09:30:00

boğa arda 14 nisan bense manyak bir ikizlerim

Ynt: Yenidogan bakimi

07/25/2011 09:32:00

bende sevdim bu boğayı

Ynt: Yenidogan bakimi

07/25/2011 09:33:00

ardacorda, oluyormuş gerçekten değil mi? :) Eşim bebekle daha çabuk hazırlanmama çok şaşırıyor. Önceden bir yere gidilecekse ben 1-2 saat önceden hazırlanmaya başlıyordum. Kıyafet seçmem, saçlarımı düzleştirmem ya da maşa yapmam, ojeleri yenilemem/değiştirmem, makyaj yapmam baya vakit alıyordu. Şimdi zaten olan çok az kıyafetim var, saçlarımı kestirdim yine de oğlumun ellerinde kalmasın diye sürekli bağlıyorum, oje, aseton kokusu onu rahatsız edecek diye sürmüyorum, makyaj da ona sarılıyorum, öpüyorum, kokluyorum diye yapmıyorum. Önceden düz ayakkabıda, spor ayakkabıda bile bakkala çıkmış gibi hissediyordum kendimi, arkadaşlarım eleştirip duruyordu onunla nasıl yürüyorsun diye, şimdi terliklerim favorim. bir de önceden sürekli alışveriş yapmak üzere çıkar, kafama göre kendime alırdım; şimdi sadece bebek mağzaları dikkatimi çekiyor. aslan burcuyum, benim de bencil olmam gerekiyor ama artık değilim sanırım.
oğlum koç burcu, yandım ben o zaman! :)

Ynt: Yenidogan bakimi

07/25/2011 09:37:00

Ben: ikizlerim koca: akrep bebrk: koc...ooooh yani..al birini vur otekineyix.berrak biz de gidicez AMA goa da cocukla ne kadar rahat edebilirdin.yoksa cocuklar gezmede uyumlu oluyorlar..Anne yaninda olduktan sonra cocuk baska bisiy istemiyo;) uzun kalacaksan nefesi rahat ettirme gibi bir durumolusuyo iste..AMA Deger bence:)

Ynt: Yenidogan bakimi

07/25/2011 09:41:00

önceden deyince de sanki yıllar geçmiş gibi oldu ya. bebeksiz arkadaşlarımın yanında yaşlanmış hissediyorum kendimi bu yüzden ben :D deneyimli, bilge gibiyim böyle ahahaha :))
doğrudan bencil diye okumuşum ben yalnız :D

Ynt: Yenidogan bakimi

07/25/2011 09:45:00

bak yine bulmuş mutlu olacak bir şey:)

Ynt: Yenidogan bakimi

07/25/2011 09:45:00

Ya Ben manygim korkuyorum o taraftan nedense..gercibagimlilik herhaldeen samimi arkadaslarimdan biri 2005 ten beri hindistanda..su bakimdan zor olabilir mi dedim.ek gida olayi var ya..yani sen rahat edebilir misin cocuga ek gida falan hazirlarken..ortaminda rahat olur mu..yoksa gercekten bebrkle seyahatcok keyifli..biz de belki taylanda gidebiliriz AMA Teo gozumu korkutuyor:)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011 Ilkbahar Bebekleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...