Yenidogan bakimi

Ynt: Yenidogan bakimi

07/28/2011 20:20:00

bebekler hareketlendikçe vukuatları da sürekli artıyor...çok dikkatli olmak lazım...yanında yöresinde örtü benzeri şey olmamalı...eline alıp sürekli yüzünü kapatıyor sonra da başlıyor çırpınmaya, ıh-ıhh diye de ses çıkarıyor...kaç kere aklım gitti...sabah da yatağında tepinirken üstüne örttüğüm örtüyü kafasına geçirmiş...e ben bu gece uyuyamam ki...uyku tulumu mu almalı acaba...gerçi havalar çok sıcak ama üstünü örtmesem de üşür sanki...sizinkiler de yapıyor mu??

Ynt: Yenidogan bakimi

07/28/2011 20:42:00

evet cnm artık hareketliler ..örtüleri ellriyle yakalayıp çekiyorlar...bizimki eller havada uyuyo bende ince bi pike örtüyorum kol altından aşağı..sorun olmuyo..

bide bi sorun var offff bunu akşam onda falan farkettim.cerenin beiznde pembemsi akıntı oluşmuştu.kırmızıya çalan pembemsi bi akıntı ...az bişey ama cnm çok sıkkın .ilk doğduğu zamanlar olurmuş bebeklerde de, 4 aylık bebekte olması beni korkuttu..akşamın o saatinde arayamdım kimseyi..yarın ilk iş doktora gitmek...internettede araştırdım bişey bulamadım, meraktan ölcem yaaa....

Ynt: Yenidogan bakimi

07/28/2011 22:14:00

acile gitsene gökder, derya :))) ben ipek i belden aşağı örtüyorum, yoksa ben de korkuyorum. kolyemi bile çekiştiriyor, yapar yapar...

Ynt: Yenidogan bakimi

07/29/2011 02:43:00

Gök che ren Urat kristali olabilir gördüğün kırmızılık. Susuzluktan oluyormuş. Bol bol emzir, emzirme sıklığını artır demişti bana Dr.

Ynt: Yenidogan bakimi

07/29/2011 07:03:00

Selam sevgili deneyimli anneler,nasılsınız?

Şimdi günün sorusuna geçiyorum.Biliyorsunuz Asya Hanım a anne sütü yetmediği için mama takviyesi veriyorum.Doktor her emzirmeden sonra vermemi söyledi.Ancak son 4 gecedir emdikten sonra mama içmiyor.Şimdi sorun şu.Bu kızçe doyuyor mu acaba?Anneler doymasa uyumaz diyor ama ya uykusu açılmadığı için içmiyorsa mamayı diye içim içimi yiyiyor.Doktorumuzda tatilde,önümüzdeki hafta kilo kontrolüne gideceğiz ancak :(

Ynt: Yenidogan bakimi

07/29/2011 07:26:00

Seden, doymasa huysuzluktan uyumazmış gibi geliyor bana da. keyifli mi peki? doyuyordur eğer öyleyse. demek ki yetiyor emdiği. yine de emin olamıyorsan, doktorunuz gelene kadar sağlık ocağına götürebilirsin mesela, kilosuna bakmak için?

Ege öyle örtüleri filan tutmuyor henüz ama hava çok sıcak diye kısa kollu bir body giydirip sadece bacaklarını örtüyorum ben, onu da açmış oluyor zaten.

Ynt: Yenidogan bakimi

07/29/2011 07:31:00

Keyfi iyi Burcu cum,sorun yok.Keyifli uyanıyor sabahları.Sağlık ocağı iyi fikir,bugün bi gidelim olmazsa.Zaten duyma testi yaptıracağız

Ynt: Yenidogan bakimi

07/29/2011 08:33:00

nilüfer evet şimdi baktımda urat kristali olabilir doğru...ama kızım bu aralar çoook az emiyor ondan kaynklı galiba...iştahsız ve sürekli mızmızız ...şimdi doktoruna gidiyorum bakalım o ne diyecek...zaten öksürükte var.dün gece ateşlendi...

Ynt: Yenidogan bakimi

07/29/2011 08:43:00

arda kafasına geçirmekle kalmıyor ağzına tampon yapıo sonra kusuyo kustuğu için boğazına önlük yada mendil takmam gerekiyor ama yiyor.çok salyası  var ıslak kalırsa boynu kızarıyo nerdeyse isilik olcaktı .ben emziriyorum o kusuyor.kustuğunda hayretler içindeyim bu kadar süt bendenmi çıktı die.acaba aç mı kalıyo huysuz gece hiç uyumadı

Ynt: Yenidogan bakimi

07/29/2011 09:24:00

seden uyuyorsa toktur. Uyku düzeni bozulduysa acıkıyordur. Dombili yapma bebeyi yahu :)


Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
2011 Ilkbahar Bebekleri

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...