İstanbulda en sevdiğiniz mekan

<123>
09/01/2011 19:08:00

Sıkıldıkça kaçtığınız,"iyi ki böyle bir yer var" dediğiniz,huzur duyduğunuz ya da çok eğlendiğiniz vb. yerler var mı; yani özellikle önerebileceğiniz mekanlar ...

Denize sıfır mekanlar özellikle tercihimdir:))

09/01/2011 19:35:00

Ulku cocuklu mu cocuksuz mu diye sorsam?

Aslinda kacmak dedigin icin cocuksuz diye dusunuyorum ama akilda soru olmasin diye sormak istedim.

09/01/2011 20:06:00

Ben yanlız kalmak istediğim zaman müze ve sergi gezerim. Dolmabahçede oturup denize bakmak, beyoğlunda arka arkaya 3 film izlemek, nişantaşı aşşk kahvede kitap okuyup kahve içmek. benim yanlız kalmak istediğimde yaptıklarım.

cocuklarla sıklıkla gittigim, bana uzak olsada, ve ozellikle bahar aylarında keyif aldığım, Yeşilköy sahil ve Belgrad ormanı var.
Santral İstanbul var, içinde Strabucks var bizim için, çocuklar içinse dümdüz, tertemiz, ağaçlıklı arabasız çim var.
Daha dışarı çıkarsamda Sapanca da Kırpınar var. Ufak , düzgün bir şehircilik orneği. Dolaşması bana cok keyif veriyor.
Bağdat Caddesi Göztepe parkı gene sevdigim yerlerden. Polonezköy Country Club- içinde hayvanat bahşesi olan bir yer- ve sabah erken saatte olmak kaydı ile Darıca hayvanat bahçesi
Ve unutmadan özellikle cocuklarla en favorim, Rahmi Koç Müzesi
Ne yazık ki koca istanbul da ben bu kadar yaratabildim , en azından bir çırpıda hatırladıklarım bunlar.
Çocuksuz gezmek 4 sene evvel Maya nın dogumu ile bizde son buldugundan bu konuda pek bir fikirsizim:(

09/01/2011 20:12:00

Kış aylarinda istinyepark çok iyi oluyor. Sabah 10-11 arasi gidip oglani saliyorum, kosturup enerji atiyor. Yaz icin evimin karsisindaki park :) Cok guzel bir ozelligi var, salincak, kaydirak ve tirmanma araclari ahsap, yerler yumusak malzeme ve cevresi citle cevrili. Boylece cocuk disari cikma riski olmadan rahat rahat oynayabiliyor. Boyle iki kapali alan var, ayrica yaninda kocaman basket sahasi, cevresi yesillik. Çitlerin sebebi belediyenin halkin ihtiyaclarina cevabi. Hem cok kopek hem de cocuk olunca cozum bu oldu, bizim kopeklerle bir derdimiz yok ama cevresi kapali ve acik bir alan istanbulda cok iyi bir ortam oluyor.

09/01/2011 20:13:00

Selencem nerde bu park?

09/01/2011 20:22:00

Fenerbahçe parkını tavsiye ediyorum.hem çocukla, hem çocuksuz..muhteşem biryer benim için..hem deniz,hem yeşillik.
Kalamış parkı..aynı şekilde..çocuk oyun parkıda var..
Paladium vazgeçilmezim. alışveriş merkezi ama herşey var..çok kalabalık değil..çocukla, çocuksuz ben çok mutlu oluyorum.
Nişantaşı tek başınıza gezilecek biryer..
Bağdat cad. tek başınaıza yada arkadaşınızla yürüyüp..alış veriş..cafede sohbet..:)))

09/01/2011 20:40:00

Tarabya kireçburnu - set balık
Rumelihisarı - kale cafe-lokma cafe kahvaltı
İstinte-takanik - ucuz ama lezzetli balık
Florya sahil - kilis sofrası antep kahvaltısı ve sahilde yürüyüş
polanezköy- polina
adalar

09/01/2011 21:00:00

Maslakta, burasi siteler arasinda minik bir park.

09/01/2011 21:41:00

Burçak,aslında her ikisi de olabilir;yani çocuklu ve çocuksuz..

Aslında İstanbul'da keşfedilecek ne mekanlar var;ama trafik,yorgunluk,koşuşturma derken genel olarak yakın çevreler ya da bildiğimiz yerlere gidiyoruz ve bir süre sonra rutine giriyor gidilen yerler.
Biz de genel olarak hafta içi akşamları yakınlardaki yeşilköy sahili tercih ediyoruz oğlum hayatımıza girdiğinden itibaren.Hafta sonları uzak yerlere gidiyoruz.

Benim en büyük tutkum,olmazsa olmazım deniz.İlle de denizi boğazı seyretmeliyim.Bu gün Rahmi Koç Müzesi'ne gittik.Orada Fenerbahçe Vapuru var ve keyifle denizin üzerinde hafif sallanarak çayımızı içtik;keyif yaptık.Sonra aklıma geldi;evet deniz var bu şehiirde ama denize sıfır oturulan alanlar? Benim en sık uğradığım, bu bağlamda; Dolmabahçe. Belki de en kolay ulaşılan olduğundan bizim için.

Hisarüstünde Doğatepe,manzarası nedeniyle hoşuma gidiyor mesela.

Kebap yemek istediğimizde yakınlardaki Florya Uludağ Restauranta gidiyoruz;balık için en sevdiğim mekansa ve de yazsa Garipçe Köyü.

Karşıda otursaydım en sık gideceğim mekan Fenerbahçe Parkı olurdu sanırım;çok severim.

09/02/2011 03:12:00

Selencem, aynı yerde oturuyoruz :)

<123>

Cevabın:

Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
Kıpır anneler ve cocuklarının etkinlik rehberi grubu..

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...