kitap önerisi

<12>
11/21/2011 09:42:00

merhaba arkadaşlar,

kitap fuarında tesadüfen önemli bir montessori kaynağı buldum, mart 2011  basımlı , aranızda haberdar olanlar mutlaka vardır ama ben yeni gördüğüm için sizlerle de paylaşmak istedim;

" okul öncesi eğitimde montessori yaklaşımı"  kök yayıncılık tarafından basılmış tam 11 ayrı üniversite öğretim üyesi, 10 ayrı yönden montessori yaklaşımını anlatmış, editörlüğünü sevgili Emel Çakıroğlu Wilbrandt yapmış, çok rafine ve yararlı bilgiler içeren bir kitap, kitaplığımızda başvuru kaynağı olarak bulunmasında fayda var diye düşünüyorum

sevgiler

Ynt: kitap önerisi

11/21/2011 12:08:00

teşekkürler baya güzel bir kaynak kitaba benziyor.bende link vereyim


http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=453861&sa=95324524

acaba anlatım dili nasıl miraclelife? yani hiç bilgisi olmayanlarda anlayabilirlermi?

Ynt: kitap önerisi

12/03/2011 20:05:00

bu kitap bende var üniversitede ders olarak aldık. tavsiye ederim çok faydalı bir kitap :)

Ynt: kitap önerisi

12/03/2011 20:27:00

hiç bilmeyenler için dili anlatımı nasıl acaba?

Ynt: kitap önerisi

12/05/2011 18:22:00

Maria Montessori'nin hayatı ve yapılabilecek etkinlikler gayet basit bir anlatımla anlatılmış tavsiye ederim.


Ynt: kitap önerisi

12/05/2011 18:27:00

ben "harika çocuk nasıl yetiştirilir?" Tim Seldin (montessori vakfı başkanı) kitabını okuyorum şimdi.onuda tavsiye ederim.

Ynt: kitap önerisi

12/05/2011 18:30:00

o zaman bende size üniversitedeki değerli hocam Adem Güneş'in kitaplarını şiddetle tavsiye ediyorum :))

Ynt: kitap önerisi

12/05/2011 18:32:00

tamam ne güzel araştırıcam ve teşekkürler :))

Ynt: kitap önerisi

12/05/2011 18:33:00

yarın trt 1de Gülben Ergen'in konuğu izleyip tanıyabilirsiniz :)

Ynt: kitap önerisi

12/05/2011 18:49:00

yaaa kesin izliycem :))

Ynt: kitap önerisi

12/05/2011 19:32:00

bende izleyeceğim:)

<12>

Cevabın:


Tartışmaya katılmak için giriş yap. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla
montessori eğitimi

Tamamen Ücretsiz

Kaydol Tecrübeli anne ve babalardan yardım al. Sen de yardım et. Anı defteri, fotoğraf albümü, sorular, gruplar...