Damla
Ana girişimci

Çocuklar
9,5
Y
Ilgaz
Okur yazar hesap makinesi 
4,5
Y
Neptün
Tek kişilik gezici tiyatro  
Güncellemeler
Damla Pazarcı Neptün'e sunum yaptı
01/16/2017 14:50:00
nercier Çok güldüm :))))benim sunumlarım rezalettir pazarcının yaninda biraz staj yapmalıyım :))))
01/16/2017 14:55:00 
EmineKartal Çok tatlı olmuş
01/16/2017 16:13:00 
 
Damla Bugün de kuşlusu geldi
01/16/2017 08:35:00
Fusun_ hahah damla:))
01/16/2017 08:36:00 
_Merve_ :)))
01/16/2017 08:38:00 
 
Damla Arapça bilen var mı burda ne diyor olabilir genel olarak
01/15/2017 05:32:00
ayb nedir bu? nereden geldi?
01/15/2017 05:41:00 
Damla Tanımadığım biri Arap sabahın köründe yollamış
01/15/2017 05:44:00 
 
Damla Arkadaşlar Homo Deus'a başladım
01/13/2017 06:27:00
Damla spoiler olabilir
01/13/2017 06:27:00 
Damla o yüzden artıdan sonra yazıyorum
01/13/2017 06:28:00 
 
Damla Bir de Ilgaz benim her ay en az bir kez önünden geçtiğim bir terlikçi için anne hani eskiden gittiğimiz bir terlikçi vardı ya diye söz ediyor, ve buna benzer başka eskiden diye söz etmeler. Herhalde onunla birlikte pek geçmedik son zamanlarda oradan. Çok eski bir tarih de değil ama benim günlük
01/12/2017 08:51:00
Damla gördüğüm olayların onun için çoktan tarih olmuş olması beni hüzünlendiriyor. Ortak hatıralardaki çocuk/yetişkin farkı yani onun için puslu hatta büyülü, senin için de sadece koşuşturmacanın içindeki bir olay olması.
01/12/2017 08:54:00 
Damla Hafiften de tedirgin ediyor. Dedi ki çok pofuduk bi terlik vardı (pofuduk hastalığı var) sen sonra bakarız diye almamıştın. Alma almama önemli değil de, sen kırk şeyi hesap edip elinden gelenin en iyisini yapıyorsun, ama onun çocukluğu ile ilgili anıları, algıları, normalleri oluşuyor, o sırada
01/12/2017 08:56:00 
 
Damla Neptün karların eridiğini gördü, ben üzülecek diye düşünürken şimdi yaz gelecek artık di mi diyip yaz planlarını yapmaya başladı.
01/12/2017 08:36:00
burcuirmak çünkü;çocuk olmak:)
01/12/2017 08:48:00 
nercier Cihan anne eve gelince oynarız diyor,yol zor olduğu için bir buçuk saatlik öğle aramda gitmeyecektim eve ama yavrum öyle deyince 10 dakika dahi olsa gideceğim ,o karlı kötü yolu göze alacağım .
01/12/2017 10:01:00 
 
Damla David Walliams'ın kitaplarını sonunda indirdik. Ilgaz sesli gülerek okuyup hepsini bir nefeste bitirdi :)
01/11/2017 09:45:00
senayc bilmiyorum ben,ne kitapları bunlar? Bu arada Genç matematikçiler i sen önermiştin sanırım, tam sürümünü aldık,çok sevdi Yiğit
01/11/2017 10:01:00 
ozgecon Hehehehehe benim favorim milyoner cocuk :))
01/11/2017 10:06:00 
 
Damla Yurdum esnafı kar kürüme alışkanlığı olmadığından şimdi kürekle buz kırma çabasında
01/11/2017 06:18:00
Fusun_ heryer buz olmuş çok fena, sabah zor geldim ben de okula ki kar bayağı erimiş aslında
01/11/2017 06:34:00 
Damla valla bizim kaldırımdakini dün çıkmışken toparlayıp bir kenara yığmadığıma pişman oldum sabah çok zor oldu çocuklarla
01/11/2017 08:52:00 
 
Damla Arkadaşlar pazı önerileri için çok teşekkür ederim. Boraniyi yaptık bu tariften http://sihirlifirin.blogcu.com/pazi-borani/19730606. Çok güzel oldu ya. Pazıda ıspanakta gıcık bi tat vardır o gitmişti. Kıymayı zaten yakıştırmam hiç. Beşamel sos ile mantı sosunu da hiç birarada düşünmezdim.
01/10/2017 18:28:00
Damla mantı sosunu biz tereyağda salça pişirip sulandırarak yapıyoruz biberle değil de ben gene öyle yaptım.
01/10/2017 18:29:00 
Peerren .koyayim uygun pazi aldigimda bir yapayim. Ellerine saglik, afiyet olsun. 😄
01/10/2017 19:03:00 
 
Neptün dedi:
Anne sana bir soru soracağım. Babaannem bana üç şeker vermiş, birini bir arkadaşıma verdim. Adı ne onun? >>
by Damla, 01/10/2017 07:25:00
Damla abisinin matematik sorusu sormasına hevesle :)
01/10/2017 07:25:00 
nercier :))))
01/10/2017 07:28:00 
 
Damla Arkadaşlar pazıyı özellikle yakıştırdığınız bir tarifiniz var mı?
01/09/2017 13:54:00
Damla sarmasını yapınca niye yaprak değil diyorlar, kıymalı yemeğini yapınca niye ıspanak değil diyorlar :)
01/09/2017 13:55:00 
Fusun_ Gözleme olabilir. Biz çiğ olarak narlı falan salatasını yapıyoruz onu da seviyor defne
01/09/2017 13:58:00 
 
Damla Kar yutmuş araba camlarına gülen yüz yaptım 😄 Sanat becerim bu kadar Ama hayatta oynadığım en soğuk kar sanki
01/07/2017 09:46:00
nercier :))
01/07/2017 09:48:00 
EmineKartal :)
01/07/2017 12:05:00 
 
Damla Bu arada Sapiens'in ikinci kitabına başladım, daha çok başındayım ama iyi gelmeye başladı bile. Büyük pencere iyidir...
01/06/2017 08:57:00
ozguranne Milan kundera ülkesinin işgali sırasında ormana gidermiş. Armut ağacı kalıcı, tanklar geçici.
01/06/2017 09:04:00 
7bitirdi Homodeus mu? Babam okuyo suan benimde. Bitirmesini bekliyorum
01/06/2017 09:13:00 
 
Damla Bu dönemi nasıl geçireceğiz nasıl dayanacağız bu konu üzerine düşünüyorum sürekli, beraber düşünelim mi?
01/05/2017 18:24:00
babu Ben kendi adima kafamda "su olur bu olur, bunlar biter, o zamana kadar dayan" yoluyla dayaniyorum en iyi ama iste bu sefer ne olur da biter'i bilmiyorum. Biter mi bilmiyorum. Rahatlayamiyorum o zaman da :(
01/05/2017 18:27:00 
babu Ben cehaletimden de bilmiyorum. Birileri muhtemel iyi ihtimalleri yazarsa belki iyi gelir
01/05/2017 18:27:00 
 
Damla Off! dışardan geldim gökkuşağını gördüm paylaşayım dedim, inşallah bir kayıp yoktur
01/05/2017 14:05:00
 
Damla Bugünün güzelliği çocuklara pasparlak bir gökkuşağı gösterebilmek
01/05/2017 14:03:00
 
Damla Ilgaz crash course videoları izlemeyi seviyor. Muz yerine çamçam demekle ilgili bir deneysel çalışma var bu videolarda. Ilgaz bunu sınıfta yaymış. Şimdi Neptün'e de öğretti ve okuldaki arkadaşlarına öğretmesini istedi. Neptün dün anne çamçam verir misin diye doğal bir şekilde isteyene kadar üzerinde
01/05/2017 09:19:00
Damla durmamıştım :)
01/05/2017 09:19:00 
ozguranne Kardeşimin bir arkadaşına ailesi bilerek iki şeyin adını ters öğretmiş. Hangi kelimelerdi unuttum. Hala karıştırıyorlarmış arada.
01/05/2017 09:35:00 
 
Neptün Bu aralar:
Evin içinde yaya dolaşmıyor, tuvalete bile ya pedalsız bisikletle ya da zıp zıp topla. Dişini bile bunların üstünde fırçalamaya kalkıyo... >>
by Damla, 01/05/2017 07:20:00
senayc ne güzel:)
01/05/2017 07:53:00 
belkis tatlı neptün :)
01/05/2017 08:35:00 
 
Damla https://www.youtube.com/watch?v=IGxOaCPGNEM&feature=youtu.be
01/03/2017 18:49:00
ozguranne imkanım yok dememek lazım:P
01/03/2017 19:19:00 
Damla ben Neptün'ün mikrofonu ile sahne alıcam bu gece :P
01/03/2017 19:25:00 
 
Damla 2016-2017... Yılbaşı gecesi genel trende bakarak böyle bir olay olmasını da bekleme ile, bunun için kaygılanma karışımı bir tedirginliğim vardı. Zaten özel günlere fazla anlam yükleyen biri değilim. Artık pesimizm midir, realizm midir yılbaşı gecesi 2017'de 2016'yı aramamayı dileyebilmiştim. Gerçi
01/02/2017 05:57:00
Damla genelde de böyleyimdir, kendim için bir şey dileyecek olsam aman yakınlarıma bir şey olmasın da diye daha dilerken yarısını geri alırım dileğin. Velhasıl, tablo iki günde düzelecek gibi değil. Hani böyle dönemlerin filmlerini yaparlar, ölenler kalanlar ve korkular üzerine. Düşünüyorum da
01/02/2017 05:59:00 
Damla içinde bulunduğumuz durumdaki duygularımı, kaygılarımı, gününü yaşama ve önüne bakmanın zorluğunu güzelce anlatan bir film sanırım izlemedim. Gerçekten zormuş.
01/02/2017 06:02:00 
 
khan