Kızımı kendi uyusun diye yatagına bıraktım.....

esranevra soruyor: 7

kızım suan yatagında kendi basına kendi kendine ellerini pijamasını yalıyor :( yani keyfi yerinde ama benim içim hiç rahat degil sanki onu oraya atmısım gibi ama kendisi uyumayı ogrensin diye ugrasıyorum cunku 5 aylık olduk uyku duzenimiz pek oturmadı yanlıs mı yapıyorum kızlar yaa :((


7 Cevap


Smryna06

Oyun oynarken dalarsa ne guzel ama aglamaya baslarsa bence yalniz birakmayin, benim kizim da uzun suren cabadan sonra su an yeni uyku haline gecti ama hic pes edip yalniz birakmadim, tabii karar sizin.


esranevra

zaten coktaaan yanına gittim bile :) napalım zamanla oluscaktır bir duzen simdilik ben onun düzenine uyuyorum. cunku uyutcam derken hem o yıpranıyor hemde ben kendi uykusu geldiginde zaten direnmiyor uyuyor kucagımda. benim kızımda 3 aylıkken cok duzenliydi uyku saatleri hiç şaşmazdı evde bile olmasak uyurdur saati gelince ama maalesef 4. ayın içinde kendi kendine duzen yaptı kafasına ne zaman eserse ne kadar isterse oyle uyuyor:(


Smryna06

Birakalim istedikleri gibi uyusunlar, bizim canimiz cikiyor ama olsun, ahh analik :))


esranevra

aynen oylee bırakalım bakalım annelik işte ama uyumadıgındada içim rahat etmiyor cunku uykusunun oldugunu ama inatla uyumak istemedigini biliyorum :) 


sevcanvet

bencede yardımsız çok zor uyuyorlar o aylarda, yardımınızı esirgemeyin..

 


esranevra

anne oldum olalı her seyi cok abartır oldum zaten :)) ama napıyım kıyamıyorum kuzuma yanlıs bişey yapmak istemiyorum tecrubelerinizden yararlanmak istedim zaten o sekilde uyumadı yine kucak metoduyla uyuya kaldı :) 


Zekibo

benim ki de bir ay oncesine kadar kendi uyuyakaliyodu yataginda. emzirip,tam dalmadan birakiyodum. simdi donmeyi ogrendi. birakir birakmaz yuzustu donup uyandiriyor kendini aninda.. ne yapicam bilmem...



Cevaplamak için Üye ol