Hava Nemlendirme Cihazı

deryaazra soruyor: 10

Arkadaşlar bizim ev doğalgaz sobalı.Sabah kalktığımızda özellikle Azra'nın burnu tıkalı boğazı kuru oluyor.Dediler ki bu buhar makinaları çözüm olurmuş Kullanan var mı? Hangi markanın almalıyım.Şimdiden teşekkürler.


29 Cevap


deryaazra

http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?categoryid=303171&productid=oyunchi697980000 arkadaşlar bunu aldım  bakalım nasıl olacak. yarın ilk izlenimi yazarım:))


erenim

ankarada mısınız?
keşke özelcan bebeye baksaydınız
ulusta cihan bey var mağazada
ben geçen sene bu aleti ondan baya bi ucuza almıştım(gerçi toplu alışveriş söz konusuydu)


deryaazra

Sağo canım bende 140t ye aldım.Burda özellikleri var diye ilk çıkan sayfayı koydum:))


deryaazra

Sağo canım bende 140t ye aldım.Burda özellikleri var diye ilk çıkan sayfayı koydum:))


erenim

:)
üzülürdüm valla 250 milyon olsaydı



deryaazra

erenim anlamadım ben bu işe ürün aynı ürün. 150 den 300e kadar you var. özellikleri falan kodu bile aynı. kim kaça kapatırsa durumu söz konusu sanırım


deryaazra

erenim anlamadım ben bu işe ürün aynı ürün. 150 den 300e kadar you var. özellikleri falan kodu bile aynı. kim kaça kapatırsa durumu söz konusu sanırım


deryaazra

şiddetle tavsiye edilir. bir gecede bile fark etti.


erenim

re:deryaazra

valla bugüne kadar bebek için aldığım onlarca şey arasından bu ürün kadar oynak fiyatlısını görmedim,
ki ben 75 e aldım,düşün yani..

ama dediğim gibi ben o gün oradan 1,5 milyarlık nakit alışveriş yapmıştım,o zaman inanılmaz düşmüşlerdi,hatırlıyorum mesela dondolino her yerde 420 iken ben 300 e almıştım ve chicconun pusetli arabası da 1100 iken 800 e almıştım

yaa özelcanın olayı bu aslında bilen bilir,nakitte cok indirim yapar,ama fatura vermez?,toplu bir fiş keser sadece


deryaazra

:))  ciddi bi indirim almışsın. Ama benimkide indirimli. 2 tane aldım ben o yüzden 280e verdi yoksa 155 demişti tanesine. 2 tane olunca 140a indi. gerçi çokta indirim sayılmaz seninkinin yanında:))



Cevaplamak için Üye ol