antibiyotik, ishal

Caglam soruyor: 8

Kızım tam altı aylık olmak üzere ve dün 38 derece ateşimiz olunca dr a gittik ve orta kulak iltihabı olduğunu öğrendik, dr Zinnat antibiyotik verdi, 12 saatte bir ve 1,25 ml. Bu sabah kakasının biraz daha sıvı olduğunu farkettim ve ilacın prospektüsünde diyare yan etki olarak yazıyor. Ek gıdaya azar azar geçiş yapıyorum  yeni yeni, dolayısıyla fazla su vermiyorum. Ne yapmam lazım, antibiotiğin yan etkisindendir diye düşünüyorum, öylemidir, bu sıklıkla her bebekte olan bişey mi, yardımcı olursanız sevinirim...


8 Cevap


ra_she_de

geçen hafta da oğlum bronşiyolit nedeniyle antibiyotik kullandı. antibiyotiğe başladığımız gün ishal oldu o da. dra sorduğumda kullandığımız antibiyotiğin ishal yapmayacağını enfeksiyondan kaynaklı olduğunu söyledi. özellikle sıvı alımını arttırmamızı söyledi. benim oğlum suyu çok içmiyor maalesef o yüzden emzirme sayısını arttırdım bende özellikle. bir de yoğurt ve kefir de ishale iyi geliyor.


Elif_Ezel

Evet antibiyotik fena ishal yapıyor geçicektir bırakınca. Bol bol emzirin azar azar su verin bişicik olmaz geçmiş olsun


kader_eymen

tüm arkadaşlara katılıyorum, şuan bizde antibiyotik alıpta ishali devam edenlerdeniz, merak etmeyiniz, ezirin bolca.


Caglam

teşekkür ederim arkadaşlar, çok sağolun valla...



jildando

Benim kızımda ishal olmuştu ve doktor yan etkisi olabileceğini soylemişti, normal yani. Biz reflor vermiştik ishali için.


Bubus

İlacın yan etkisi ve normal ama siz yinede tedbirli olun,benim oğluma aşırı etki ettiği için doktor antibiyotiği kes demişti,doktorunuzla irtibatta olun derim.


blue35

benim oğlum her antibiyotikle ishal olur ve uzun sürer . herhalde bünyesi kaldırmıyor.
siz de suyu biraz çoğaltın sıvı alımı iyi olsun.


tubatulay

reflor şase...


Cevaplamak için Üye ol