Hiçbirşey bilmiyorum :)

yoseduru soruyor: 9

İki aya kadar Antalya ya taşınacagım hiç gitmedim hiç kimseyi tanımıyorum
iş yerim muratpaşa daymış buraya yakın nerelerde oturulur bilmiyorum
2.5 yaşında kuzum var hiç tanımadıgım bi yerde hemen yatılı bakıcı bulabilirmiyim bilmiyorum yada kreşe versem hangisi olmalı bilmiyorum kısaca hiçbirşey bilmiyorum:(  önerilerinizi bekliyorum.


9 Cevap


psychomom

 Muratpaşa merkezdeki bi çok yeri kapsıyor, ama burda gayet güzel kreşler var,yatılı bakıcıdan çok kreşi öneririm ben,23 aylıkken başladı kızım yarım gün kreşe,çok memnunum.


  Antalya'da nerde oturacagına bağlı olarak farklı seçenekler var kreş konusunda,burdaki anneler yardım edebılır seçme aşamasında. Laradan da bi çok anne var, Konyaaltından da.

 sevgiler,görüşmek üzere..

 


yoseduru

nerde otutacagım belli değil ama işime yakın bi yerler de oturacagım kesin iş çıkışı kuzuyu getirme kolaylığı olsun diye onun dışında hiç bişey net değil
beni tek rahatlatan şey nurti anneleri:)
önerilerinize cok ihtiyacım olacak


yesim_berk

Selam, Antalya güzeldir, yardımcı oluruz elimizden geldiğince. Ben muratpaşa dayım ama muratpaşa çok büyük bir alanı kaplar, tam olarak nerede olacak işyeriniz Bende ona göre önerilerde bulunabilirim. Benim oğlumda işime yakın kreşte 2 yaşından  başlamıştı memnunuz. Şimdiden hayırlı olsun Antalya


yoseduru

teşekkür ederım gençlik mah. ışıklar diye geçiyo işyeri adresim
bi yandanda kafam karışık acaba yatılı bakıcı mı bulsam ev ortamında da beni rahatlatmış olur cunku ilk bir yıl eşimin bana pek desteği olmayacak bana yardım edebilecek birilerine ihtayacım olur diye düşünüyorum bide evimin düzeni kacınca  ben direk çöküyorum sabrım kalmıyo bende tek başıma işe gidip kuzuyu kreşe bırakıp geri alıp sonra  evde yemek çamaşır ütü vs. üstesinden gelebilirmiyim bilmiyorum sonra benim işim de biraz yorucu gececek aksama pestil olacagım zaten
birde bende oyle bi kuzu varkı eve adım attığımdan  itibaren sürekli dibimde hç birşye müsade etmiyor kısaca cok karışığım
sizler nasıl planlıyosunuz işlerinizi???
ben bu zamana kadar bi dönem yatılı bakıcı şimdide gündüzlü bakıcıyla çözüm buldum kendime iyide gidiyodu bundan sonrası nasıl olcak bilmiyorum zaman gösterecek bakalım



psychomom

 ben henüz yeni sayılırım kreş konusunda, iki ay oldu başlayalı kızım.bir de yarım gün gidiyor henüz,ama işe başlayınca tam gün gidecek mecbren.anneler duruma göre haftada bir,iki haftada bir temızlıkçi alıyor,bana eşim de çok yardımcı oluyor,o yüzden sorun olmaz sanırım ev düzeni..


 temızlıkçi konusunda da deneyımlı anneler yardım edebılır,ama çocuk için kreş en sağlıklısı diye düşnuyorum ben,akşama kadar hele ki kışta evde durması çok sıkar 2 yaş civarı bi çocugu bence.

 


yoseduru

slm
yavaş yavaş işler netleşmeye başladı taşıma şirketi arıyorum (önerilerniz olursa paylaşırsanız sevinirm)
evi tutuk daha dogrusu eşim tuttu uncalı mollayusuf diye bi yerlerden her ıkımızın de işine 20-25 dk sürüyomuş
netten gördüğüm kadarıyla ev güzel hep yeni yerleşim yerlenin oldugu bi semtmiş.bu cumartesi evi tasıyacagız bi yıgın iş beni bekler :(
sonra tayin işlerini bekleyecegim bakalım cok panık bi haldeyim neyseki nurturia var ilginiz için teşekkurler yine rahatsız ederim sizi daha soracak cok şey olacak eminim:)) 


yesim_berk

HAYIRLI OLSUN ŞİMDİDEN. BIZ TAM ZIT ISTIKAMETTEYIZ. SIZ KONYAALTI ANNLERINE DAHIL OLURSUNUZ. BİZ LARA ANNELERIYIZ AMA ZAMAN ZAMAN HEPİMİZ BİR ARAYA GELIYORUZ. O BÖLGE İLE İLGİLİ KONYAALTI ANNELERI DAHA ÇOK BİLGİ VEREBILIR AMA YAKIINIZDA BALON PARK DİYER ÇOCUKLARIN EĞLENCE YERI VARÇ OĞLUMLA 1-2 KEZ GITMIŞTIK. KOLAY GELSIN GÖRÜŞMEK ÜZERE, SEVGİLER,BENİM İSMİM YEŞİM BU ARADA.


yoseduru

Teşekkürler Yasemin benim adımda

Lara tarafları esime çok uzak oluyordu bu nedenle orta noktayı bulduk bizde ;) hayırlısı bakalım


ozalp07

slm lar işyeriniz en merkezi yerdeymiş. ist. cadde gibi düşünün.   http://www.nurturia.com.tr/groups/58291ebb-bbac-4225-91b0-9cbe0127445f/1/antalya-nurturia-anneleri   kreş ve bakıcı deneyimim yok şimdilik:) ama sormak istediklerinizi grupta sorabilirsiniz.


Cevaplamak için Üye ol