Hala regl olmadım!

alidenizzz soruyor: 10

doğum yapalı 15 ay oldu ama ben hala regl olmadım smear testi yaptırdım ultrasonla bakıldı bir şey yok dendi .peki normal mi bu kadar uzun süre regl olmamak? çevremde hiç yok :( annem de takmış kafayı emzirmeye ! bırak artık emzirmeyi diyor o zaman olurmuşum belki. ben nasıl keserim bebeğimi sütten:(


12 Cevap


nilufer_daphne

bir arkadaşın annenanesi en son adetini 15 yaşında olmuş.bir daha olmamış.çünkü amile kalmış.doğurmuş.emzirmiş.doğurmuş.emzirmiş.......taki menopoza kadar.ben yedi aydan sonra adet gördüm.ek gıdaya başlayınca yani.artık sütüm öyle eskisi kadar çok değil.herşey normalse normaldir.kafanı takma.emzir bebeğini bol bol.


azzraa

Ben bebeğim 8 aylıktı regl olduğumda.Emmeyi burakmıştı o zaman ve olmuştum ama 18 ay olmayanları biliyorum.Benim yengemde 12 ay olmamıştı doktora gittiğinde söktürücü ilaç vermişti de o şekilde adet görmüştü.Yani merak etmeyin bişey olmaz sadece üzerinizde bir sıkıntı vardır.Ben adet olmağım zaman çok sıkıntı ve ateş geliyordu.


Tawny

Bende dogumdan 16 ay sonra oldum, hala da emziriyorum. Emzirmeyle ilgisi yok sanirim.

Doktoruma danistigimda bunye ile ilgisi var,kontrolde hersey normal dert etme demisti ve 16 aylikken oldum.

Doktoruna kontrol ol,dert etme,tadini cikar bence...


ipekkusgoz

Vallahi keşke emzirmeyle ilgisi olsaydı da ben 24 ay+1 hafta adet görmeseydim:).Ama bir kan tahlili yaptırın. Ben de TSh aşırı yüksek çıkmıştı. İlaç kullanmaya başlayınca adet de olmuştum hemen akabinde.


neretva

Olabilir tabii. Hormonlarınıza bakıldı mı? Prolaktin hormonunuz yüksek demek ki. Sık mı emziriyorsunuz? Yani bir hormon sorunu yoksa bence üzülmeyin. Bazı kadınların sütü fazladır, 2 yıla kadar da regl olmayabilirler (ikisi bağlantılı değil tabii). Bence güzel birşey, regl derdi çekmemek. Eğer hamile kalmak istiyorsanız o başka. O zaman belki emzirmeyi azaltabilirsiniz. Gece emzirmesi varsa keserseniz, günde 2-3 emzirmeye inerse regl olursunuz. Ayrıca emzirmek anneyle bebeğin bileceği iş. Siz memnunsanız, çocuğunuz memnunsa kimseye laf düşmez. Diş çıkarırken mesela iştahları azalıyor, emzirmesem benim oğlan aç gezer. Ya da hasta olunca emzirmek çok rahatlık sağlıyor. Hala antikor alıyorlar.



nnunnis

bencede emzirmeyle alakası yoktur bende oğlum 2 aylıkken olmuştum.


SimgeAda

15 ay regl olmadım doğumdan sonra. 19 ayın sonunda bıraktı kızım emmeyi. Doktorum normal demişti bana da. Dr normal dediyse keyfini çıkarın bence de ..


Zeynep_anne

6 ay regl olmadım ama hala meme emiyor oğlum...Bildiğim 2 yıl regl olmayan var,doktora gittiyseniz ve değerleiniz normalse bence endişelenecek birşey yok.Neden bu kadar kafanıza taktınız bunu?


firis

bende ilk bebeğimi 20 ay emzirdim ama 10 aylıkken regli olmuştum sütle alakası vardır tabi ama endişelenmene gerek yok bence...


alidenizzz

aslında rahatsız degilim bu durumdan (hatta memnunum bile diyebilirim;) ) ateş basma falan da yok ya ne bileyim annem strese soktu beni aslında. korktum biraz yani



Cevaplamak için Üye ol