hem anne sütü hem de mama veren anneler.

gunmery soruyor: 10

merhaba arkadaşlar.benim bebeğim 2 aylık oldu.doğduğunda kan şekeri düşüktü aynı zamanda sarılık oldu.sütümde yeteri kadar olmadığı için mama verdik.ama bebeğim mamaya alıştı.memeyi bir süre emip sonra ağlamaya başlıyor.mamayı verincede susuyor.
yalnız sabahları sütümle doyuyor.gece boyunca mama verdiğim için sanırım süt birikiyor:)biryandanda çevrede baskılar mama verme diye.ama mama vermezsem ağlıyor uyumuyor.çok denedim vermemeyi ama olmadı saatlerce ağladı.ikisini aynı anda nasıl devam ettirecem bilmiyorum.yani bir düzenim yok.benim gibi olanlar siz nasıl yapıyorsunuz.bir proğramınız var mı.mama verdiğim için de vijdan azabı çekiyorum.bişeyleri eksik yapıyormuşum gibi geliyor.
bana biraz moral verin:(


20 Cevap


ceydaaaa35

bende seninle aynı durumdayım 24 günlük kızım sütüm yetmiyor hele akşamları sütüm yok denecek kadar az akşamları ve geceleri mama veriyorum bende gündüzde emziriyorum benimde canım çok sıkılıyor bu duruma ama yapacak bişey yok bünye yapmıyor işte süt canını sıkma bence...


hilaldefne

benim kızım da ilk günden beri formul süt içiyor. çok az sütüm oldu. atrsın diye yapmadığım, yemediğim şey kalmadı ama maalesef günden güne azaldı ve 3. ayından sonra sadece formül sütle beslenir oldu. biz de doktor tavsiyesi ile bebelac ac kullandık. gaz sıkıntısı yaşamadık. keşke anne sütü olsaydı ama yapacak bişey yok. üzülecek bi konu da değil zira çocuğumun aç olup ağlamasındansa formul süt içmesini tabii ki tercih ederim..


Zumrut_Mert

slm günmery şuan bende sizin yazdıklarınızın yanısını yaşıyorum şuan da nasıl oldunuz biraz tecrubelernizle paylaşırsanız :)


Zumrut_Mert

slm günmery şuan bende sizin yazdıklarınızın yanısını yaşıyorum şuan da nasıl oldunuz biraz tecrubelernizle paylaşırsanız :)


Elifnida

benimde bebeğim bir aylık önce kendimi ardın da çok agladiginda bir ölçekli mama yapıyorum içince uyuya kalıyor fark ediyorum sutum yetersiz geliyor çok üzülüyorum daha çok küçük ne yapacağını sasrdim verme artar sütun diyorlar



Elifnida

benimde bebeğim bir aylık önce kendimi ardın da çok agladiginda bir ölçekli mama yapıyorum içince uyuya kalıyor fark ediyorum sutum yetersiz geliyor çok üzülüyorum daha çok küçük ne yapacağını sasrdim verme artar sütun diyorlar


dincelay

bir ölçek mamadan birşey olmaz, sizin sütünüzü de azaltmaz merak etmeyin. bebek aç kalacağına bir ölçek mama yesin ne olur ki? zamanla sütünüz artabilir ve buna gerek olmayabilir. Üzülmeyin.


berlindenbirseda

elifnida ben de ogluma 8 haftalik olana kadar bazen her gün, bazen de 2 günde bir, bir ölcek mama vermek zorunda kaliyordum, yoksa sizin kuzu gibi agliyordu cok. Toplamda yarim paket mama ancak kullandim, 8. haftadan sonra da hic ihtiyac duymadim, 5.5 ayi doldurana kadar sadece sütümle doydu kuzum. Hem o daha güclü emebildigi icin, hem de benim sütüm arttigi icin gerek kalmamisti mamaya. Gönlünüzü ferah tutun, olumsuz konusan kimseyi de takmayin. Ne biberona alisip memeyi birakti, ne de baska bir sorun yasadik. Güle güle büyütün.



nurgul95

Tecrübeleli anneler bir şey soracağım. Aptamil ve Bebelac mamaların içerikleri aynı. Kutuların kenarlarında yazıyor. Ama fiyat olarak yarı yarıya fark var. Aptamil mama için 2 kat fazla para vermeye değer mi?


kurablyemm

Bilemiyorum biz aptamil le başladık hastanede vermişler aaslında sma ve hip iyiymis ama kızım sevmedi içmedi sanırımiiçeriği aynıysa farketmez Dr bebelac oönermişti yemez diye vermedim açıkças . Hip gaz yapmıştısma yyı sevmedi



Cevaplamak için Üye ol