Keçi boynuzu özü

gulcinozden soruyor: 10

burda arkadaşlardan keçi boynuzu tozunu duymuştum iştahınada katkısı olucağını düşünerek aktara gittim.keçi boynuzu özü tavsiye ettiler.sabah akşam aç karnına 1 tatlı kaşığı veriyorum ciddi anlamda iştah açtığı söylendi henüz iki gün oldu.fayda göstersin çok istiyorum.Keçi boynuzu özü çocuğuna içirip iştahında farklılık gören oldu m????


11 Cevap


ipekkusgoz

Nasıl bir şey acaba, daha önce duymamıştım.Doktoruna da sorun isterseniz.


ece_g

Ben de bugün anneme mısır çarşısından aldırdım keçiboynuzu özünü.

Pek yorum yapan da olmamış ben kızıma nasıl versem acaba?

gülçinözden sen memnun kaldın mı?


yapii

bende bugün aldim bir cay kasigi icir dedi.netten baktim istah acar yazmiyo ama cok faydaliymis


ssultan

ben geçen aldım burdan okumuştum çok etkili iştah açmada vs diye..fakat en ufak bi yararını bile görmedim benim kızda....:(


Kutay5209

Arkadaşlar biz pekmezini kullandık.oğlumun iştahında çok büyük değişme oldu.çok memnunum ben, sabahları bir çay kaşığı aç karnına veriyorum.



gulcinozden

ben keçiboynuzu özünü aldım.hatta ''iştahsız bebeği olan annelere tavsiyem'' diye konu açarak oğlumun iştahındaki büyük değişimide anlattım.2 hafta kadar bambaşka bi çocuk oldu.iştahı gerçeten çok açılmıştı.ne bulursa yiyodu.ancak bu 2 haftayı geçmedi.sizin çocuklarınızda devamlılık sağlarmı bilemem.şimdi hvauç tohumuna başlıcam.keçiboynuzu özünü bi süre vermicem


pinarsultan

Ben ozunu, pekmezini vs iciremedim. Ama keciboynuzu tozunu balla sute karistirip nesquik diye iciriyorum. Istahi artti, enerjiside. Sadece ac karna vermemek lazimmis, istah kapatiyormus.


becanim

keçiboynuzu tozunu nereden temin ediyorsunuz? aktarlarda yok diyorlar


pinarsultan

Aktardan aliyorum. Internetten ekolojik pazarlarda da vardi.


yapii

bende özünü aldim ma icmiyo sute karistirsam olur mu?



Cevaplamak için Üye ol