diş fırçalama

sinemerd soruyor: 4

bebeklerde diş fırçalamaya ne zaman başlanmalı? bu eğitimi nasıl vermeli, bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olabilirler mi?


4 Cevap



burcubrsn

ben de 1-2 aydır florursuz bi macun ile fırcalıyodum..nenedent baby..baya bi arastırdım bu macunu..bebekler için ..yutması halinde ki yutuyo zaten hiç bi tehlikesi yok tamamen doğal vs..

ancak hsonu oğlumun doktoru bunu bile kullanmamamız gerektiğini söledi:( 2 yaşına kadar macunkesin yasak dedi..onların içinde kimyasallar vardır dedi:(  sasırdım napcağımı..
ne güzel her aksam düzenli fırçalıyodum..:( bıraktım simdi


burcubrsn

:)) ben 5H görünce isminizin yanında macun için küçük olduğunu düsünmüstüm ancak karısmak istemedim:))
aslında macunsuz da olur tabi ama ozaman içime sinmiyo temizlenmemis gibi geliyo kuru kuru suyla..


sedavesila

Yelish'e ben de katiliyorum Amerika'da yasayan bir anne olarak Bizim de doktorumuz ilk disten itibaren fircalayin dedi, biz de aksamlari yatmadan once (sutunu ictikten sonra) mutlaka fircaliyoruz.

Dis macunu konusunda benim doktorumdan aldigim oneri daha farkli oldu. Cok cok az floridli macun kullanin dedi. O kadar az miktari biraz yutarsa zarari olmaz dedi. Suyun icinde dogal olarak bulunabiliyor macun, aynen onun gibi oldugunu soyledi.

Yelish senin dedigin macundan bakiyim ben de ama, yine en dogalini kullanmakt fayda var.

Ayrica 2 yasini gecen cocuklarin duzenli dis doktoru gormesi gerekiyor. Bir arkadasim oglunun (27 aylik su an) disleri bildiginiz temizlendi. Plak olusmus.  Ne kadar fircalamaya calissak da disler artinca, tam temizlik yapilamiyor. Bu da aklinizda olsun.



Cevaplamak için Üye ol