Ateş ve üşüme

gulcinozden soruyor: 4

oğlum sabaha karşı ateşlendi ve hemen acile gittik.öğlene doğru çocuk doktoru gördü ve yapılan idrar tahlilinde bişey olmadığını,grip kaynaklı ateş olduğunu söyledi.Şimdiye kadar oğlum 3-4 kez grip oldu ama ya burnu çok aktı yada geniz akıntısı oldu.Grip hiç ateş yapmamıştı.Şimdi hafif bi ateş halsizli var ve elleri ayakları buz gibi.Bu durumda ne yapmam gerekiyo bilemiyorum.ne kadar kalın giydirsemde fayda olmuyor.
önerilerinizi bekliyorum arkadaşlar.üşümemesi için ne yapabilirim


4 Cevap


Tibetinannesi

Ates varsa kalin giydirmeyin zaten, eller ayaklar soguk ve vucutta morarma benzeri dalgalanmalar varsa zaten enfeksiyonun gostergesidir. Oda sicakligini 22 dereceyi gecmeyecek sekilde tutun, ates yukselirse ilik banyo yada islak bezle eklem yerlerine kompres yapin. 38.5 u gecerse ates ates dusurucu verebilirsiniz , gece siklikla atesini kontrol edin. Gecen hafta yasadik hepsini, salgin var butun cocuklar ayni sekilde


azzraa

Benim kızım 2 ay önce oldu.Ateşi 39,5 tu ve ne yaptıysak geçmedi.4 saat arayla Calpol dolven dönüşümlü kullandım olmadı.Fitil verdim olmadı.Ateşi en fazla 38,5 kadar düştü.Duştan hiç çıkarmadık desem yeridir.Acile gittik serum bile verildi.Elleri ayakları buz gibiydi.O zaman annemdeydim.Hemen evime geldim ve doktoruna çıkardığımızda enfeksiyon olduğunu söyledi.6 iğne verdi.Bu ateş olayının 1 hafta süreceğini söyledi.Annemdeyken 5 gün geçmişti.2 gün daha ateş oldu ve 7. gün hiçbirşeyi kalmadı.Allah yardımcınız olsun.Acil şifa versin.


ketrin

sakın üşüyor diye düşünerek kalın giydirmeyin yüksek ateşte zaten el ve ayaklar soğuktur buna aldanmayın yani. Bzim boğaz enfeskiyonumuzla devamlı ateşimiz olur bu durum genellikle 3 gün sürer. ibuprofen grubu bir alçala, paranoks s fitili 4-6 saat dönüşümlü kullanabilirsiniz. arada ılık duş aldırın ama dikkat edin çok soğuk olmasın su ne sıcak ne soğuk...bir atlet bile yeter ona. idrar yolu enfeksiyonu değilse bu iyi en azından. grip siz ne yapsanızda 3 ila 6 gün sürüyor ama ateş o kadar sürmez merak etmeyin. geçmiş olsun


gulcinozden

saolun arkadaşlar.ibufen ve aferin veriyorum.ateş düşürücü verdiğimde yarım saat içinde rahatlamış oluyor ama 6 saat sonra tekrar ilaç verene kadar ateş baya yükseliyor.geceyi biraz rahat geçirdik şükürler olsun.biraz önce ılık duşa soktum oda iyi geldi.hepimizin yavrularına geçmiş olsun



Cevaplamak için Üye ol