25 günlük kızım hiç uyumuyor

sweetmom soruyor: 2

arkadaşlar tatlı kızımı dünyaya getireli 25 gün oldu çok iyiyiz çok şükür ama kafayı yiycem gece gündüz hiç uyumuyor haliyle benim de dayanacak gücüm kalmadı sürekli başım falan ağrıyor. ağlaması yok gaz sorununu çözdük gayet iyi kucakta da uyumak istemiyor doktoru da sağlıklı diyor tam uyuyor 5 dk sonra hiçbirşey olmamış gibi gözlerini kocaman açıyor. doymuyo mu acaba diye mama bile verdim ama onunla da alakası yok eşime de gece kıyamıyorum gündüz işi nedeniyle sürekli araba kullanıyor bu arada 2, sınıfa giden oğlumu da ihmal etmemem gerekiyor. yani tecrübeli anneler lütfen uykuya derin dalması için ne yapabilirim acaba çok küçük ama bebe çayları falan mı kullansam kendim mi bişey yiyip içsem bilemedim. lütfen bana yardım edin cevap bekliyorum.


2 Cevap


selencem

emzirmeden once rezene icinde 2-3 saat uyurdu hic uyumayan olgum :)


aysetuna

ah ahhh.
hem eş, hem 2. çocuk.. Yardımcı olacak bir büyük de yok anlaşılan. allah kolaylık versin..
Kimi çocuk hiç uyumaz, kimisi de akşam 8 de yatırır, sabaha kadar uyur.
Maalesef benimki de uyumayan bir bebekti. Zamanla düzene girdi. Daha çok küçük.. Gece gündüz uykusunu zamanla oturtacaktır..



Cevaplamak için Üye ol