40 günlük bebeğime ne sıklıkta mama verebilirim?

didemylmz soruyor: 10

merhabalar, bebeğimin 40 günü yarın doluyor. ilk günlerden beri sütüm yetersizdi, ek olarak aptamil conformil kullanıyorum. gündüzleri sadece sütümü veriyorum ama özellikle geceye hiç sütüm kalmıyor.mamayı verince rahat uyuyor. kilo alımı biraz fazla gibi. çok endişeleniyorum mamayı ne sıklıkta vermeliyim? sütüm tamamen biterse mama çok mu zarar verecek? fikri olan varsa yardımcı olursanız sevinirim...


18 Cevap


Rukiye73

neste nin NAN 1 mamsını verebilirsin , ben vermişrim


mayaberry

bende bundan kullanıyorum newmummy doktor verdi. biz anne sütü ile birlikte kullanıyoruz şu an günde 600-700 arası oluyor... sizde bu mama çok gaz yaptımı.. bizde felaket inanılmaz gaz var bebişte ve feci de kokulu... yani kimse inanmaz bebeğin böle kötü kokulu gaz çıkardığına. 1 haftadır bunu kullanıyoruz doktora danışıcaz bu mama böylemi yapar ve ölçü çokmu.. bize 90 cc max demişti günde 4 kere sanırım ama anne sütü yetersiz olunca bizde çoğalttık.. bizde merak ediyoruz çokmu besliyoruz diye.. bakalım dönünce doktorumuz yazarım..


Rukiye73

gaz olması çok normal , benim oğlanda çok sert yapıyodu ama korkmayın , bence dr bişey demiycektir. doyduğundan fazla yemez zaten


mayaberry

ama öyle böyle değil feci kokulu bu mamaya geçtikten sonra oldu.. acaba dokunuyomu.. üşütüyomuyuz diye merak ediyorum. ayrıca versek daha da yiycek RY_1973 obez olmasından korkuyoruz.. zaten çok üzgünüz anne sütü az alıyor diye :( bide obez olmasın oğlumuz..


Rukiye73

yok yok korkmayın , valla olsaydı benm oğlum olurdu

ben her ay cc sini artırdığımı hatırlıyorum , çünkü doymayınca yıkıyodu ortalığı , çok ağlıyodu , ama ne zaman karnı doyyuyor ondan sonra rahet ediyodu :)



mayaberry

aynen yıkıyo ortalığı :)


didemylmz

teşekkürler tavsiye için. NAN1 deneyeceğim.doktorumuz conformili gaz sorunu olduğu için önermişti. gerçi çok da işe yaramıyor çünkü oğlum aşırı gazlı ve aynı mayaberrynin dediği gibi kokulu:) sütümü devamlı sağıp vermeye çalışıyorum ama sütü sanki su gibi içiyor 15 dk sonra tekrar çığlık çığlığa. mamayı 3 saatte bir verince uyuyor ama obez olma korkusu bende de var umarım olmaz. 3 saatte 90 cc ile çok mutlu. şaşırdım kaldım zaten sütüm yetersiz olduğu için kendimi çok kötü hissediyorum. bir de etraftakilerin suçlayıcı lafları... zormuş gerçekten bu işler...


mayaberry

üzülme newmummy bide hiç uğraşmayan anneler var bak sende benim gibi sağmaya çalışıyormuşun.. olumlu düşünelim artıcak bence sütler..ama doktoruna danışmadan mamanı değiştirme sakın. o zaman da kaka probleminiz olur.. bizde kaka problemi olduğu için bu mamaya geçtik.. mutlu sağlıklı büyütmeler... 


Alef

Oğlum bu ayın 18 inde tam 3 aylık olacak doğduğu gunden buyana 3 saatte bir mama veriyorum, kırkı cikinca Dr artik geceleri uyandırma sarılık riski kalktı demişti artık gece 1 kere kendiliğinden uyandığında veriyorum, gunduz ise 3 saatte bir 120 cc Milupa, önümüzdeki hafta 150cc ye gececeğim.


seyma_eymen

yelni doğduğunda hangi biberon ve mama yı kullandınız alamda hazırda bulunsun diyorum



Cevaplamak için Üye ol