3'lü test

08/12/2013 23:26:00
meltem23 7,5Y 2Y soruyor:

Arkadaşlar ben kendi rızam ile ikili test yaptırmadım. Aslında hiç test yaptırmayacaktım. Kızımda da yaptırmamıştım. Fakat doktorum ikili yaptırmadıysan üçlüyü yaparız dedi. Kabul ettim çünkü bu gebeliğimde çok kanama yaşadım. Açıkçası bana da iyi bir fikir gibi geldi. Meraklarım şüphelerim gider diye. Ama Ben burada üçlü testin ikili test kadar gùvenilir olmadığını okudum. Sizce de öyle mi? Yani ben şimdi üçlü test yaptırısam sonuç iyi çıksa da ikili test yapılmadığı için gene de şüphelenmelimiyim? Bu arada, haftan ikili teste musait diyeceksiniz degil. Benim gebelik haftam sat'imden ilerde cikiyor. Erken yumurtlamaymis. Su an 15 haftaligim. .

Kadın kadına
gündemi
konuş

08/13/2013 10:53:00

evet üçlü test pek güvenilir değil içinizin rahat etmiyorsa ynlş hatırlamıyorsam 22 haftadan önce perinatologla görüşebilirsin

08/13/2013 11:06:00

İkili testi neden yaptirmadinizki? İkili sonucu olumsuz cikarsa ucluyu istiyor doktorlar.

08/13/2013 11:37:00

Hic test yaptirmayacaktim ben. Boyle olsun istedim. Testlerin sonucu hep istatistiklere bagli. İstatistiklere gore mi dogacak cocugum diye. Kimse kizmasin ama bu konularda biraz sabit fikirliyim ben. Doktorum niye yaptirmadin dedi ozaman üclü yapalim dedi. Bende kabul ettim cünkü cok kanamali grcirdim bu gebeligimi en azindan icim rahatlasin dedim. Ama doktorum bana bundan hic bahsetmedi. Yani ' sen ikiliyi yaptirmadin simdi üclü de güvenilir olmaz" falan demedi. Sonucta oda test. Üstelik bi tanidigim üclù test daha genis kapsamli dedi bana.

08/13/2013 14:07:00

en kapsamlısı entegre test diye bliyorum 2'li ve 4lü teste bakılıyor. 3lü test güvenilir değil evet. zaten hiç bir test kesin sonuç vermiyor bence en güvenilir yöntem uygun haftada perinatoloğa görünmek

08/05/2015 11:33:00

Merhaba arkadaşlar hamilelik planlıyorum ancak özel doktorlar, hastanelerin fiyatları malum çok yüksek, sigortaları araştırıyorum nasıl olur diye bir kaç bilgiye ulaştım , aranızdan bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı ? yardımcı olabilir misiniz ? 

08/05/2015 19:34:00

Ben de gebeliğimde tarama testi yaptırmadım Dr umda niye yaptırmıyorsun demedi bi daha ki gebeliğimde de yaptırmam çünkü kesin sonuç değil bi olasılık içinde canımı sıkamam

Sizde Bu mantıkla anladığım kadarıyla yaptırmamışsınız peki benim anlamadığım kanamanızın olmasıyla 3 lü testle neyden emin olacaksınız

08/05/2015 19:36:00

Pardon ya eski soruymuş tarihi sonradan farkettim

Cevabın:


Soruyla ilgili tecrübelerini paylaşmak için giriş yapmalısın. Kayıtlı değilsen, bize katıl ve çocuklu hayatını kolaylaştır. Nurturia hakkında daha fazla bilgi için tıkla.