folbiol

papish soruyor: 8

yaklaşık bir haftadır kullanıyorum ama mide bulantım var bu ilaçtan olabilir mi.böylebir tecrübesi olan varmı..

Bu soruyu cevapla

8 Cevap


ema

Neden kullanıyorsunuz?? hamile misiniz?


kedidirkedi

Hamileysen onun yerine Elevit Pronatal  başlamanı tavsiye ederim. Hepsi bir arada.


papish

hayırdeğilim..


ema

Neden kullandığını yazmamışın ama o bulantı yapmaz die biliyorum.



tiara

ilaçtan olabilir, bende tüm b vitamini türevleri bulantı yapar mesela.. elevit içseniz o da yapabilir çünkü içinde hem b12 hem folat(b9) var.



MelekAnne

Folbiol u doktor demir eksikliği nedeniyle 3 yaşında ki oğluma verdi. Bende etkilerini araştırıyorum


tiara

folbiol folat eksikliğinde verilir, demir eksikliğinde değil, oğlunuzda ek olarak folat eksikliği de vardır belki?


MelekAnne

oğlum akdeniz anemisi taşıyıcısı. Kan değerleri de çok düşük demirin dışında. Folik asiti sanırım bu nedenle verdi? Şimdi etkileri var mı? bir zararı var mıyı araştırıyordum.
tşk


Cevaplamak için Üye ol