Bu durumu yaşayan var mı bebeğimin diş etinde beyaz bir şey cıktı

zuzummm soruyor: 2

merhaba anneler oğlum 4 ay 12 günlük.bugün emzirirken fark ettim ki alt diş etinde sol tarafta azı dişinin cıkması gereken yerde minik beyaz bir sertlik var.henüz hiç dişi cıkmadı fakat sürekli dişlerini kaşıyor salya akıtıyor ve huysuzlastı.bu durumu yeni fark ettim.sivilce gibi değil sert biraz sanki minik bi pirinç gibi.dokundum elimle biraz ağladı ama acıdığı için mi ağladı bilmiyorum o an zaten huysuzdu..acaba ne olabilir bir fikri olan ya da bu durumu yasayan var mı? doktora götürmeli miyim?(her şey de doktora gitmeyi pek sevmiyorum ama ciddi bişey midir? cevaplarınızı bekliyorum....


12 Cevap


zuzummm

fndr , evet eli hep agzında ve hep o cıkıntıyı kasıyor farkettiğim kadarıyla.
merch2010 tesekkür ederim tecrübeleriniz için :) bekliyorum gecmesini hala aynı durumda.. doktora da götürmedim. zaten ne yapacak ki.. sağolun


idil_azra

merhablar, benimde 4 aylık bir kızım var.
aynı sert beyaz inci tanesi onunda ağzinda çıktı..aynı şekilde huysuz, emmek istemiyor, aralıklarla ama bir başladımı devam eden ağlmalarımız var . gece ağlayarak uyanıyor..
ilk olarak 2 aylıkken çıktı pamukkcuk zannettim direk doktora gittim.. bişi değil bazı bebeklerde görülür dedi doktor.. aynı belirtiler az olarak başlamıştı.. 2 hafta sürdü.

doktora belirtileri söyledim huysuz ise idrar yolu enf. dedi tahlil yaptı bişi cıkmadı.

şimdi 2 haftadır gene aynı şeyler başladı.doktor idrar yolları dedi tahlilde cıktı busefer.. 10 tane iğne verdi.. yaptırmadım.. başka doktora gittim.. alt temizliğine cok dikkaet ediyorum..neyse tekrar tahlil yaptırdım.. temiz çıktı.. iyiki yaptırmadım kuzuma igneleri. amam arada kum döktü yavrum.  ultrasonla baktırdım.. böbreğinde taş olusumu olabilirmiş. 2 ay sonra abi daha dediler..

bugun  bir baktım ağzına 2 adet bu sefer.. şimdi düşünüyorum.. geçen hafta aşı olduk.. 2 aylıkkende aşı olmuştuk.. bu aşılar ateş yapan aşılar ilkinde ateşi biraz çıkınca vermdim şurup.. bu sefer vermedim ateşi normal yollardan düşürdüm.. niye mi doktor hemen şurup verme dedi bağişikliği olsun savaşsın vucudu dedi.. bir dahakine aşıdan önce vericem şurubu..

bu arada böbrekte taş olusumu içinde devit ve monovittin yaptıgını düşünüyorum.. bazı bünyede yapabilirmis.. d vitamininin fazlası birikirmiş..
benim tahminime göre




Cevaplamak için Üye ol