regl olmak anne sütünü etkiliyor mu?

sevgiba soruyor: 8

merhaba,
oğlum 3 aylıkken regl olmuştum, 5,5 aylıkken oldum ikinci kez... başladığından beri de oğlum emme konusunda pek bi mızmız... memeyi tutup tutup bırakıyo doğru düzgün emmiyo, azıcık emip bi saat sonra acıkıp uyanıyo ve tekrar huysuzlanıyo :(( tadını mı beğenmiyo süt mü gelmiyo anlayamıyorum, buzluktan verdiklerimi hüpürdetiyo...
geçen sefer regl olduğumda böyle bi sıkıntı yaşamamıştım çünkü o zamanlar emmiyodu henüz, biberonla besleniyodu, benim ısrarlı çabalarımın sonucunda 3 ayın sonunda emmeye başladı...
regl olmak sütün tadında bi değişikliğe yol açıyo dedi birileri ama bu konuda bilgisi olan var mıdır?


8 Cevap


deniss

sütün tadını etkilediğini düşünmüyorum, bence sen bakma o diyenlere. herkes çok konuşuyor emzirmeyle sütle ilgili ama genelde hep olumsuz gidiyor bu konuşmalar. sen devam et emzirmeye. ben son 3 aydır regl oluyorum hiçbir değişiklik yok. ama doktorum çiğ soğan çiğ sarımsak ve kereviz gibi kötü kokan besinlerin sütün tadını etkilediğini söylemişti bana. dikkat er belki onları yediğin dönemlerde istemiyordur emmek


sevgiba

teşekkürler öykününannesi ve deniss... emzirmeye devam ediyorum, genel bi huysuzluktur belki de oğlumunki, denk geldi bu döneme, bilemedim :(
tekrar teşekkürler yanıtlarınız için... sevgiler... sevgi


sevgiba

teşekkür ederim defneligunler... evet benim de sağdığım sütte ciddi bi azalma oldu, normalde işyerinde 150-180 ml arası süt sağıyordum, 80-90 ml ye düştü :(((
şimdi sürekli maltana, still tee içiyorum, umarım artar...


deniss

çoooook çoooook su iç ve ne kadar çok sütüm var diye düşün. bu sefer ne kadar çıkacak diye düşünme bendeki bu süt ikiz doyurur diye düşün ;) işe yarıyor emin ol



sevgiba

tamam deniss :)))
suyu zaten çoookk içiyorum, söölediin gibi yapcaam bugün bakalım :))


senayc

regl olmak sütü kesinlikle azaltıyor. işyerinde süreki süt sağıyorum, genelde 60-100ml civarında süt sağabilirken regl döneminde 50ml yi zor buluyor. Devam sütü ile takviye ediyolar ben işteyken. Evde daha sık emziriyorum.


kuzum

Sütü azalttığına, etkilediğine katılmıyorum. Ben kırkıncı gün regl oldum ve 17 ay sıfır ek gıdayla, sadece anne sütüyle besledim. Şu an 18. aydayız, yine ana öğünler anne sütü, ek gıda arada bir alıyor. 


gazel

Vücut regl olunca su tutuyor yani ödem oluşuyor. Bundan süt azalmış olabilir mi?. Emziren anneler regl dönemlerinde daha fazla sıvı alıp deneyebilirler. Sadece mantık yürüttüm. 


Cevaplamak için Üye ol