balkonda sandalye ve oluşabilecek tehlikeler

ritalar soruyor: 2

arkadaşlar balkondaki sandalyeleri kullanıp demirleri aşıp allah korusun aşağıya atlayıwerecek sıpam diye kaygılıyım. tüm sandalyeleri kaldırıp yere halı serme düşüncesindeyim.

sizdeki kaygı boyutu ve uygulamalar nasıl acaba???


12 Cevap


ayb

camlarin onu ve balkonlar cok cok tehlikeli. biz kucukken (ev 9.katta, ama 1. katta olsa da farketmez), balkona masa/sandalye cikarilmazdi. hali vardi, yer yastiklari vardi, orada oynardik, ama masa/sandalye katiyetle yoktu... ben de kendi evimde ayni kurali surdurecegim.


psychomom

ayb aynen,bu kış ıkı tane sünger şilte buldum,onları koyucam balkona,Antalya'da balkona çıkılır,hatta orda yaşanır yazları=)ben balkondan içeri gırerken dahi kızı yanıma alıyorum,evet gözümüzün önünde bile işler çeviriyorlar çünki.

  Yüksekten korkarım ben ya,yeğenim seneler önce 4 yaş civarındayken 2. kattan evin önündeki kuma çakılmıştı,allahtan iki bacak kırıgıyla kurtarmıştı,baya bi alçıda kaldı öyle.Şakaya gelmez balkon filan.




Cevaplamak için Üye ol