Kalça ultrasonu

sunkey soruyor: 10

kalça ultrosunu çok gerekli bir şey mi, çekt,rmeyen var mı?drumuz gerek görmüyor bu arada değiştirdiğimiz 2 dr da istemişti. Kafam karıştı.


20 Cevap


sunkey

ay bu annelik insanı zaten evhamlı yapıyor, burada da insan yazarken korkuyor bazen haklısınız.ama sorun yok  :D


melihece

cektirin lütfen ne olur ne olmaz ben 2 kere cektirdim


jildando

bizim doktorumuzda ailede kalça çıkığı varsa mutlaka yapılmalı demişti, eşimin ailesinde çok da emin olamadıkları bir durum olunca çektirdik bizde, çok basit bir işlem, bence yaptırın, rahat edersiniz, bir sorun varsa da geç kalmadan önlemini alırsınız.


htcdrsn

kesinlikle cektirin biz 39 günlükken çektirdik fincan kemiği 4 derece oturmamış dedi dr 3 hafta bandaj kullandık bebeğim ne çekti o bandajdan:( ayakları havadaydı sürekli.alt acmadan acmaya acardık bandajı nasıl sevinir tepinirdi yavrum ama Allah a şükür bişey yok şimdi.


seninle

bizde 2 aylıkken cektırmıstık doktor elle muayenede suhelendı sol tarafta arkadakı bogumlara baktı esıtmı dıye cektırdık  hafıf cıkıklık vardı 2 ay cıft bez taktım 4. ayda tekrar kontrol ettırdık  bu ay tetkrar sorun kalmadı dedı artık ıhmale gelmez bır konu



ozgu_naz

mutlaka çektirin.bu durumlarda erken teşhis çok önemli.ultarosonun zararı yok.ben paranoya yapıp 5.ayda ikinci kez çektirmiştim


samanyolu

ultrasonda çocuğa zarar verecek sıkıntı verecek bi durum yok yani yaptırınca sorun olacak bi durum yok ben yaptırdım

 


seres_esra

tedbir kuldan taktir allahdan bencede çektirin 


mstf

Arkadaşlar kalça ultrasonunu İstanbul Avrupa yakasında hangi devlet hastanesinde çektirebiliriz? Bilgisi olan var mı?


violetbird

Haseki de çektirdik. Çocuk ve ortopedi bölümü olan tüm hastaneler olur. Çocuk doktoru ortopediye göndermişti. Belki doğrudan ortopediye randevu alsanız da olur, ama bizim süreç bu şekildeydi.  



Cevaplamak için Üye ol