3,5 aylık bebekte uyku sorunları

spring soruyor: 9

Herkese merhabalar,
3,5 aylık bebeğim gece uykusunda sürekli kıvranıyor, gündüz uyku alışkanlığını da hala kazandıramadığımdan yavrum bütün gün huzursuz geziyor. Gaz olduğunu da pek düşünmüyorum çünkü 2 aylıkken gece uykuları çok daha huzurluydu. Kurulmuş saat gibi her gece ikide kıvranmaya başlıyor, sabaha kadar, gözleri de kapalı, arada çığlık atıyor. Artık dayanamıyorum, ne yapacağımı şaşırdım. Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim...


9 Cevap


Caglam

Kıvranıyorsa gazı vardır hayatım, benim kızımında iki gün iyi üçüncü gün gece inan 15 dakikada bi uyanıyoruz, barsak sendromu diye bişey var, arada azıyo, bizim doktorumuz söylemişti, bu arada sıkı giydiriyor musun, gazdan değilde başka şeyden kıvranıyosa hemen doktora götür zaten...Kakasını günde kaç kere yapıyo, kabızlık var mı?


spring

kabızlık yok, günde 3-4 kez kaka yapıyor. az önce tracy hogg'un kitabından okuduğum kadarıyla reflü olma olasılığı daha yüksek gibi göründü bana. aşırı tükürük çıkarıyor ve çok şiddetli püskürür tarzda kaka yapıyor. az da olsa öğünlerden sonra kusuyor.normalde gazı olduğunda bisiklet hareketiyle çok iyi çıkarıyoduk, şu an bisiklet hareketini yapınca hiç gaz da çıkmıyo. kıvranırken bacakları değil kolları oynuyor daha çok...


atlio

merhaba, bizde bazı geceler bu sorunu yaşıyoruz.. gördüğüm kadarıyla nedeni gaz..kıvranıp duruyor, ellerini ayaklarını uyurken kaldırıp çarparcasına yatağa vuruyor..tükürük sorunu bizdede var, çok tükürük salgılaması bu ay için normal sanırım.


selencem

Bizim 4,5 aylıkken diş çıkarırken de bu oldu. Aka sizin için erken, muhtemelen gazdır. Doktorunuza danıştınız mı?



spring

Dün çok umutlanmıştım gece rahat geçer diye, oğlumun konforunu arttırmak için her şeyi yaptık. dün sabah bi koşu gidip buhar makinası aldım, sıkıntılarının reflüden kaynaklandığınıı düşünüp başının altını yastıkla destekledim, emzirdikten ve gazını çıkardıktan bir saat sonra uyuttum. Karnına sıcak havlu koydum. Sonuç değişmedi. Gece kaç kere ağlayarak uyandı, kıvrandı durdu. Neyse en azından burnu tıkanmadan bi gece geçirdi.Bu gece gaz için ilaç vermeyi düşünüyorum artık.


Caglam

Birde eğer gazdan kıvranıyorsa gece karnına masaj yapmaya çalıştığında bebeğin tepki verir, ağlar vs. Aslında günde 3-4 kez kaka yapması gazı olmadığı anlamına kesinlikle gelmiyor çünkü benim kızım bazı gün 5 kez kaka yapıyodu ama yine de kıvranıyorduk.İlaç konusunda doktoruna danıştın mı bilmiyorum ama Nurse Harvey diye bi bitkisel ilaç var, bizde işe yaramadı ama burdan okuduklarımdan yola çıkarak bazı bebeklerde sorunu kökten çözüyo, bitkisel olduğu için ondan başlamakta fayda var bence, inşallah geçer canım. biz 5 ayı bitirdik ama gazımız tam gaz:(


spring

Uyku hakkında yazılanları okudukça gördüm ki bizimkinin derdi ne gaz ne reflü... Huyu böyle sanırım, uykuyu sevmiyor. Kimi çocuklar böyle oluyormuş, mizaç olduğuna karar verdim. 3 ayını doldurduğu zaman doktora gittiğimizde artık 4-5 saattte bir besleyebileceğimi söylemişti, ben de öyle yaptım. İki gün önce hem çocuğuma kıyamadığımdan hem de gece kıvranmalarının nedeninin açlık olabileceğini düşündüğümden 3 saatte bir emzirmeye başladım eskisi gibi. Şu an durumumuz; gündüzleri yarım saat uğraşıyorum yarım saat uyuyor( günde 2-3 kere), geceleri iki saatte bir kıvranarak uyanıyor. Sonuç, çok yorgunum ve artık vazgeçtim, düzeleceğine ilişkin umudumu da yitirmiş vaziyetteyim...


selencem

Spring, bebrgini huyu simdilik boyle olsa da degisebilir. Oglum ilk 3 ay gunde 5-7 saat uyurdu. 2.aydan sonra yavas yavas duzeldi. Bu duzelme 7.ay sonuna kadar devam etti. Artik daja iyi uyuyor. Benimkinin de derdini hic tam olarak cozemedik. Ama merak etme, hersey degisiyor.


banusaglik

Merhaba 5 yıl olmuş gerçi ama birebir aynı kızım 9 aylık doktorlar bişey yok diyor geçtimi


Cevaplamak için Üye ol