Hamile olabilir miyim?

ilke_esma soruyor: 10

merhaba arkadaşlar,


bir süredir bebek istiyoruz ve korunmuyoruz. normal seyrine göre bugün adet olmam gerekiyor. ancak siyah bir akıntım var, normalde hiç böyle olmazdı yani adet normal bir kanama ile başlardı. acaba hamile olabilir miyim? bir hafta önce de lekelenme tarzında ufak pembemsi bir kanamam olmuştu. ama bugün siyah akıntıyı görünce korktum. biraz ağrı da var karnımda. dün gece ise kasığımda kasılmalar oldu...net bir bilgi bulamadım. tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi? 

Bu soruyu cevapla

134 Cevap


ilke_esma

aslında adet günüm tam da bugün çünkü adetim 28 günde bir oluyor hiç şaşmaz :) heyecan işte. bugün işi gücü bıraktım zaten iş yerindeyim ama bilgisayara bakıyorum boş boş :)


moremi

yani bebek var dediyse dr.tamamdır.bundan sonrası için yapacağın hamileliğin tadını çıkarmak düzenli dr.kontrolleri.inşallah sorunsuz bi gebelik geçirirsin


ilke_esma

aminn canım amin inşallah :)


velvele

bence değerin çok iyi haftana göre.artık katlanmasına bakılacak senin yapabileceğin tek şey beklemek:) bana da 1 hafta dedi ama ben dayamanadım 2 gün sonra baktırdım artışı güzelse zaten keseyi de görürsün bi dahakine:)

5. haftadan itibaren vaginal ultrason ile gebelik kesesinin görülebilmesi için kanda HCG hormonu değerinin 500-1000 IU/mL miktarına ulaşması gerekir. Karından yapılan ultrasonda ise HCG hormonu değerinin 5000 IU/ml değerine yükselmesi gerekir.


melihece

bebek küçükken düşük çıkıyor değer benim de öyleydi kızımda. hamilesiniz biliyordummmmmmm çok çok çok mutluyum. allah tamamına erdirsin 28nisan:)))) benimde değer düşük olduğu için tekrar yapıldı. merak etmeyin çok çok tebrik ediyor ve öpüyorum sizi hayırlısı olsun:)))))))))))))))))



ilke_esma

çok teşekkürler sevgili velvele. peki vajinal ultrasyonun bir sakıncası var mı sence? önceden basit bulduğum her şey şu an gözümde büyüyor, bir an önce sakinleşmem lazım :) 


kayaveannesi

hayırlısı olsun 28 nisan, günlerdir yazışmaları okuyor ve heyecanınıza ortak oluyorum! umarım sağlıklı bir hamilelik geçirir ve bebişi sağ salim kucağınıza alırsınız...sevgiler ve tebrikler şimdiden:))



moremi

bende kanama olursa vajinal ultrason yapılıyo diye biliyorum sorunsuz hamilelikte üstten bakılması gerekmezmi


melihece

ben dr gerek görmedikçe v.u yaptırmama taraftarıyım. onun yerine bir sorun yoksa sabır azıcık sabır. lütfen cok zor biliyorum ama herhangi bir sorun yoksa sadece görmek için yaptırma:)


yie

Hadi bakalım hayırlısı, allah gönlünüze göre versin, sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah :)



Cevaplamak için Üye ol