eşle ilgili sorunlar...

snyrk89 soruyor: 7

 


17 Cevap


seddosh

Beki baştan beri kv.nizle  yaşıyor olsaydınız,duruma alıştırırdınız kendinizi,sizin durumunuz biraz beirsiz olduğu için ne birlikte,ne ayrı gibisiniz.. Bebeğiniz  konusundaki  endişelerinizde de haklısınız,çünkü annesiniz. Ona en büyük emeği ve sevgiyi siz verdiniz. Eğer izin vermezseniz sizin yerinize kimseyi koyması mümkün değil,yeri geliyor babayı bile sizin kadar yakın görmüyor,kendi kızımmdan biliyorum..
Benim kv.üst katımda.. Hamileliğim boyunca hiç bir yardımını görmemişimdir,annemler ist. da yaşamıyor ve bir evde yaplması gereken bütün işleri kendim yaptım.Temizlik,market alşverişi vs..
Şimdi de hafta  da yarım saat kv.ye bırakıyordum, haftalık alşverişimi yapabilmek için.bir sebepten ötürü artık bırakmıyorum,herşeyi ya eşim alıyor, ya da eşimin bebeğe baktğı bir gün ben ckıp alıyorum. Diyeceğim o ki yakın olmak da bir şey değiştirmiyor bazen, bir faydasın görmedim ben en azından.. Ama şükürler olsun ki eşimden de annesine gitmem için bir baskı,bir imalı söz  duymadım.. Çocuğuma kendim bakıyorum,kimseye de minnet borcum yok şükür..


tiara

ya şu sabiha paktuna keskin'e kulak vermeyin allahaşkına, kadın nörolog, bu bahsedilenler temelde çocuk psikiyatrisinin ya da pedagojinin işi. kadın kendi konusu olmayan işler yaptığı için meslekten men cezası aldı hala burda her yerde böyle dedi şöyle dedi deniliyor, başında her prof titri olana, her televizyonda konuşana ya da her uzmanım diyene itibar etmeyin, sonuçta çocuk yetiştiriyorsunuz yanlış bilgilerle yapmaktansa kendi içgüdünüzle yapın daha iyi bence (tabi daha iyisi gerçekten uzman olana danışmak ama bunu yapamıyorsanız bildiğiniz gibi yapın)



CANSUDURUS

heroınan valla o soyledıgın sozle hepımızı cozdun kutluyorum senı:))



beatrix

İlk bebekler ve ilk torunlar boyle oluyor hep. Ben de ayni senin gibiyim. Kv ile aramda bir apartman var.

Hamileyken sen uyuyosundur diye anahtarla acip evime girerdi. Ben uyuyorsam peki sen ne yapacaksin benim evimde diyemezdim. Hep bir anahtar sesi acar lonk diye girerdi.

Bebek dogdu ayni hesap bebek uyuyordur diye zili calmadim anahtarla girdim.

Artik aciklama bile yapmiyor anahtari var girer..

Evliligimin ilk yili bu anahtarla girme mevzusuna takik gecti..

Onun ev anahtari da bende var ama ben asla evde yokken onun evine girmedim. Evdeyken de anahtarla acip girmem asla. Ev mahremiyettir anahtarim var grerim denmemeli..

Kizim icin hazirlik yaparken bebek battaniyesi , mobilyasi, duvar kagidi.... Herseyi herseyi akliniza gelebilecek bebekle ilgili herseyi kv aldi.

İlk torun tek torun benim kizim. Kv uc oglu var hep kiz bebek istemis. Hep oglu evlense torun gelse askiyla tutusmus.

Ama benim de ilk bebegim bu. İstedigimi giydirmek istedigim gibi dosemek istedim odasini olmadi.. Ben sut verdim altii aldim. Baska kucagima hic gelmezdi. Dahasi sagarak biberonla aliyordu anne sutunu. Ben sagardim o icirirdi sutu. Nasil agirima giderdi.

Kendi annem hadi biz cikalim onlar anne kiz basbasa kalsin derdi. Cikarirdi yatak odamdan 5dk sonra yine gelirdi..

Hala da onu giydirme,bunu giydir,bunu yedir, hep bana bakici muamelesi yapar.

Ayni kv biz bir yere gidecek olsak bebege bakmamak icin on takla atardi. İsim var,belim agriyor derdi. Mecburen biraktigimizda cok agladi hepkapiya bakti resminize bakti ic cekti seklinde dramatizasyon diz boyu..

İki yasina kadar on defa birakip sinemaya vb bir yere gittiysek 8 inde agliyo durmuyo diye geri cagirdi bizi erkenden.

İlk defa bebekli tatile gidecekken sen gideceksin ama hic tat alamayacaksin, kesin hasta donecek tatilden orda burnundan gelmezse burada gelecek seklinde beni hala deli eder. Su an hollandadayim ablamda. Beni buraya gonderirken de vah vah tuh tuh bu annen seni nerelere surukluyor kisin kiyametin ortasinda.. Ben bu kiza uzuluyorum sefil olur havaalaninda seklinde soyleniyordu hadi hoscakalin dedim gectim kapidan. İnsan alisiyor zamanla. Evet cok gicik. Evet bazen sinirden alev aliyorum. Ama esimin annesi diyorum peygamber sabri diye bisey varsa eger cok az kaldi sanirsam.


psychomom

 yemın ederım okurken içim karardı=( 
 
   ben asla bu durumlarda sabret,ne güzel sevılıyor fılan dıyemıyorum. kv ılk baş anneyı sevmelı,anne de huzurlu bı şekılde bebegını ona emanet etmelı,doğrusu bu,o kadar içli dışlı bi hayat sağlıklı değil bence..
  anahtarla evıne gırılen arkadaş,senın yerıne olsam katil olmuştum mesela,herkesın sabır sınırı farklı sanırım,ben hayatta bana saygısı olmayan,benı öteleyen bı ınsanı kv bıle olsa istemem.o yüzden bu sorunları olan arkadaslar,ne derlerse desınler sıze,kendınızı ıfade edın,ıkı gün sonra saglıgınızdan olursunuz.boşverın korkunç gelin,terbıyesız bılmemkım desınler..nefret edıyorum bu tip yaşlılardan=(


sPetek

Beatrix  arkadaşım sana harbiden helal olsun diyorum bunca şeye sen nasıl katlanmışsın şaşırdım valla.. Ben olsam napardım bilemiyorum ama şu bir gerçekki asla susamazdım :/ Sen cennetliksin desem yeridir sanırsam


CokBilmis

@ beatrix: Senin kayınvalidene benim gibi bir deli gelin lazımmış :) Vallahi tillahi evin içinde gün boyu çıplak gezer, kapıda anahtar sesi duydum mu da kapıya fırlardım o halde. Bak bakalım geliyor mu bir daha habersiz :))))




Cevaplamak için Üye ol